Bliver helt glad ...

Køb, salg og bytte af biler og stumper

Redaktør: Softtop

Bliver helt glad ...

Indlægaf SanneK » man 17. sep 2007 20:01

... over at jeg ikke er den eneste der ikke kan lade være med at smile når jeg kører MX5. Tak for alle dine rosende ord om jeres køb hos os. Vores speciale er import af VW, men det har været så sjovt at lege med MX5'erne, at de har fået fast plads. Glæder os til at dele meget mere glæde og erfaring med jer, både IRL og på five-speed.dk.

Fik jeg sagt at der er 2 mere på vej ?

Vi ses !

Sanne Kutscher
www.autojelling.dk
Brugeravatar
SanneK

Geografisk sted: Jelling

Indlægaf Tobster » man 17. sep 2007 20:26

He he... Kunne det indlæg være rettet mod mig? :D

Du husker vel den røde du kørte til syn?
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbi ... ipc=314139

Du må hilse Jan mange gange...

Billede
Torben, NA '90, Billeder
Tobster

Hej Torben !

Indlægaf SanneK » man 17. sep 2007 21:07

Selvfølgelig er den også til dig ! ;-)

Er du stadig glad for den særlige røde? Er glad for alle mine børn og deres forskelligheder! Din røde særligt for det specielle med den store udstødning i midten. Jeg tror det fremgår allerede, at jeg er vild med ordentligt design ... og den helt rigtige lyd. Alt det nørdede om hvordan og hvorfor overlader jeg til Jan. Er sikker på jeg skal hilse tilbage. Han sidder pt. og søger efter den helt rigtige årgang, farve og tilbehør til endnu en MX5-entusiast.

Anbefaler altid five-speed.dk ved potentielt salg.

Kig forbi. Der er noget meget smukkere end guldhorn i Jelling. F.eks moder jords smukkeste navle, naturen. Det ligger lige her. Jeg ved det. Jeg har været derude i den virkelige verden.

God tur i medvind !

;-) Sanne Kutscher
Brugeravatar
SanneK

Indlægaf Claus » man 17. sep 2007 21:22

Ja for pokker, det har givet genlyd selv her ovre på sjælland at der findes en skøn ærlig og reel forhandler som sælger brugte importerede MX-5 biler med garanti og at de ting der bliver konstateret hos FDM så også bliver lavet.
SÃ¥ jo da i er yderst velkommen i vores forum.

Måske i skulle tale lidt med Webmaster og høre hvad der skal til for at få en banenrreklame herinde, så er et også lidt nemmere at følge med i hvad i har af biler - så er i kun et klik væk.
Mazda MX-5 Miata 10th Anniversary Model årgang 2000
http://autospeed.com/cms/A_109797/article.html
Brugeravatar
Claus

Geografisk sted: Roskilde

Indlægaf SanneK » man 17. sep 2007 23:07

Vi har da mange også mange gode kunder fra \"Djævleøen\" (Jans fødeby er Helsingør) og resten af Skandinavien. Det har Jans far haft før ham, tilsammen i mere end 40 år. Vi kender ikke til klager og uærlighed, som det er markedført af FDM. Perfektionisme og rettidig omhu (det sidste belært af Hr. M. M. Møller) giver god nattesøvn og god samvittighed.

... i morgen kvidrer fulgene i skoven igen. Det gode er at det også kan høres i en perfekt kørt MX5. Derfor er jeg vild med den.

Mht. annoncering er det svært at have 2 kasketter på. Min motivation for at være på five-speed.dk er min personlige begejstring for de smukke vidundere.

Har tidligere stædigt holdt mig til BMW og Mercedes og det var ad den vej jeg på utallige jyske anbefalinger fandt \"ærlige Jans garage\". Jeg blev gift med ham i 2001.

Siden har jeg kørt rigtig mange MX5, til de blev solgt. Derfor giver det sig selv hvorfor jeg ikke er interesseret i yderligere annoncering, men tak for idéen. Hvis vi en dag får for mange på lager giver jeg tegn. Det bliver nok ikke lige i nærmeste fremtid.

Vil overveje om jeg vil nævne dit forslag til Jan.

:-) God nat !
Brugeravatar
SanneK

Tilbage til Køb, salg og bytte