Vi har da mange også mange gode kunder fra \"Djævleøen\" (Jans fødeby er Helsingør) og resten af Skandinavien. Det har Jans far haft før ham, tilsammen i mere end 40 år. Vi kender ikke til klager og uærlighed, som det er markedført af FDM. Perfektionisme og rettidig omhu (det sidste belært af Hr. M. M. Møller) giver god nattesøvn og god samvittighed.
... i morgen kvidrer fulgene i skoven igen. Det gode er at det også kan høres i en perfekt kørt MX5. Derfor er jeg vild med den.
Mht. annoncering er det svært at have 2 kasketter på. Min motivation for at være på five-speed.dk er min personlige begejstring for de smukke vidundere.
Har tidligere stædigt holdt mig til BMW og Mercedes og det var ad den vej jeg på utallige jyske anbefalinger fandt \"ærlige Jans garage\". Jeg blev gift med ham i 2001.
Siden har jeg kørt rigtig mange MX5, til de blev solgt. Derfor giver det sig selv hvorfor jeg ikke er interesseret i yderligere annoncering, men tak for idéen. Hvis vi en dag får for mange på lager giver jeg tegn. Det bliver nok ikke lige i nærmeste fremtid.
Vil overveje om jeg vil nævne dit forslag til Jan.

God nat !