ForeverMX5

Alt hvad der ikke har med Mazda MX-5 at gøre. Eksempelvis hvorfor er webmaster en gammel sut?

Redaktør: Softtop

ForeverMX5

Indlægaf Viggoman » tirs 25. mar 2008 21:50

Faldt lige over at Miata Magazine er blevet genoplivet under navnet Forever MX5, se : http://www.forevermx5.com

Abonnement ER bestilt :D
NA92 Silverstone - sommer DD
NA92 Silverstone - tracktoy
NA91 Mariner Blue - Blueman (solgt og savnet)
\" Less is more!\"
Brugeravatar
Viggoman

Geografisk sted: Hareskovby

Indlægaf Claus » tirs 25. mar 2008 22:14

Mums, super professionelt blad med et indhold som tænder os alle.
Mazda MX-5 Miata 10th Anniversary Model årgang 2000
http://autospeed.com/cms/A_109797/article.html
Brugeravatar
Claus

Geografisk sted: Roskilde

Re: ForeverMX5

Indlægaf Helge » tirs 25. mar 2008 22:50

Viggoman skrev:Abonnement ER bestilt :D

Ditto her.
Det ser jo spændende ud
RC-07-1.8 Sunlight Silver
Brugeravatar
Helge

Geografisk sted: Odsherred

Indlægaf And » ons 26. mar 2008 10:23

Ja - herfra blev der også lige bestilt et års abb., så må vi se hvad det byder på.
And - ´92 NA Black & Tan Billede

"And - du kan kun snakke om: diesel, kaffe og Scania" - citat fra studiekammerat.
Brugeravatar
And

Geografisk sted: Svendborg

Indlægaf Helge » ons 26. mar 2008 21:22

Læste lige denne notits fra en svensk NB kører, som har modtaget det første nummer af forevermx5.com. Han lyder jo meget tilfreds :)

Forever mx-5 får väl godkänt!
Efter att ha läst den under några lugna perioder på jobbet (akutsjukvård, det går i vågor) så måste jag säga att den här 72 sidiga tidningen är väl värd pengarna.

Den har en bred målgrupp, med både reportage från konbane och bankörning, tekniska artiklar med bredd från introduktion till bälteslåset CG-lock (för de som inte sett det tidigare), till installation av ett BEGI turbokit på en 99'a.

Vi får följa med på \"picknick-åkning\" blandvingårdar i USA, samt b-roads på irland. Ett omfattande reportage om Keith Tanners targa newfoundlandmiata finns även det bland sidorna.

Skribenterna skriver med en lätt ton och varierar mellan ambitiösa deltidsskribenter till fullblodsproffs i språket. De bilder som är med varierar även de i kvalitét, från läsarinskickade hobbybilder till fina \"centerfolds\".

Det här är definitivt en tidning jag kommer att fortsätta prenumerera på, det märks att den är skriven av entausiaster, för entausiaster.
Helge

Indlægaf Helge » lør 10. maj 2008 08:30

Brev fra New Zealand i går med bladet Forever MX-5 :D
FÃ¥r lov til at ligge til en regnvejrsdag 8)
Senest rettet af Helge lør 10. maj 2008 10:18, rettet i alt 1 gang.
RC-07-1.8 Sunlight Silver
Brugeravatar
Helge

Indlægaf Webmaster » lør 10. maj 2008 08:47

Mit nummer dumpede også ind i går :o
Christian / Webmaster / http://www.five-speed.dk
1,6 BRG Limited Edition, 1991
1,6 Crystal White, 1991 - Project Race Car
1,5 Soul Red, 2017
Brugeravatar
Webmaster
Site Admin

Geografisk sted: Fredensborg

Indlægaf And » lør 10. maj 2008 16:02

Mit kom også i postkassen i går - tror det skal læses når jeg flyver til Frankrig søndag. Møgtur: Aalborg - KBH - Amsterdam - Marseilles... så ved man det er den billigste billet!

"And - du kan kun snakke om: diesel, kaffe og Scania" - citat fra studiekammerat.
Brugeravatar
And

Indlægaf And » søn 6. sep 2009 14:07

Nu sidder jeg her og undrer mig...

Har nogle af jer andre fået det fjerde nummer af bladet? Jeg har kun de tre første og det er noget lang tid siden det sidste udkom.

Brugeravatar
And

Indlægaf And » ons 14. okt 2009 15:42

Jeg har nu skrevet til magazinets \"hot-line\" og forhørt mig om hvad status er for dem.

På miata.net har jeg dog læst en del rygter om at de skulle være mere eller mindre løbet tør for penge - ærgeligt når jeg har betalt for et år mere.

Brugeravatar
And

Indlægaf And » tors 11. feb 2010 19:30

De \"lever\" endnu på en måde - jeg har lige fået tilsendt en digital udgave af bladet.

Sammen med dette bliver også teaset lidt om indholdet af næste nummer. Håber det kommer hurtigere end det forrige! Fik i øvrigt aldrig svar på min henvendelse.

Brugeravatar
And

Indlægaf BB » tors 11. feb 2010 21:04

And skrev:De "lever" endnu på en måde - jeg har lige fået tilsendt en digital udgave af bladet.

Sammen med dette bliver også teaset lidt om indholdet af næste nummer. Håber det kommer hurtigere end det forrige! Fik i øvrigt aldrig svar på min henvendelse.

Jeg har også fået et eksemplar.

Mærkeligt de ikke har svaret på din mail, men måske De er druknet i henvendelser.

Jeg har kun betalt for det første år (4 blade), så nu har jeg fået det jeg har betalt (omsider). Bladet er rigtig godt, men jeg er i tvivl om det er en klog investering og købe flere eksemplarer. Jeg venter nok til der kommer et femte nummer inden den beslutning bliver truffet :?
Livet er sjovere uden tag
NB 1,8 Twilight Blue
Brugeravatar
BB

Tilbage til Diskussion