Udgifter til bil?

Alt hvad der ikke har med Mazda MX-5 at gøre. Eksempelvis hvorfor er webmaster en gammel sut?

Redaktør: Softtop

Indlægaf UlrikK » fre 23. maj 2008 06:17

Jeps, hver mand sin smag heldigvis. Jeg ville nu heller aldrig skifte min MX5 til en BMW Z3. Ved egentlig ikke helt hvorfor den ikke tiltaler mig, måske er det fordi jeg er gammel og til et mere klassisk design :-P

Hvis jeg endelig skulle være min MX5 \"utro\", er minimum en Boxster ;-)

Mht. mærke er jeg ovenud tilfreds med at køre Mazda. Et køre i en roadster giver efter min mening opmærksomhhed nok i sig selv, der behøver ikke stå BMW, Audi, Porsche eller lignende på fronten. Måske er det indbildning, men jeg tror egentlig man får mere positiv opmærksomhed og er mindre udsat for \"misundelses hærværk\", med et \"husmands mærke\".
UlrikK

Indlægaf altid6 » fre 23. maj 2008 07:47

Kan kun støtte Ulrikk i at hvis MX-5 skulle udskiftets var det til en Boxter. Absolut ikke en Z3, Z4 eller TT. Men omvendt så med prisen på bare en brugt, skrappet model af disse andre roadster, så vil man for samme beløb eller under, kunne opgradere sin MX-5, så man har en bil som æder Boxter, Z3 og TT til morgenmad :twisted: .
Black Edition 1,6 fra 93 - Solgt juli 2013
Projekt racerbil 1,6 fra 93 - Købt november 2012
Vi ses på banen.
Hilsen Jesper
Brugeravatar
altid6

Geografisk sted: Kalundborg

Indlægaf MrT » fre 23. maj 2008 09:38

Tror også folk oftere forveksler MX-5'eren med en \"lille Ferrari\", end de ville gøre med en Z3... så når man tænker over det, så er det faktisk en fattigmands-ferrari vi kører rundt i :D
MX-5 '93 - Miata
Brugeravatar
MrT

Indlægaf Tore » fre 23. maj 2008 09:42

@Phillip - Det var ikke den lille Z3. Tror dog heller ikke det var en M'er - men det smuttede fra 0-100 på lige under 7 sekunder. Og udover at der var masser af moment, og hastighed i lige linier føltes den stor og tung, og der var nærmest ingen \"kontakt\" til vejen. Lyden var heller ikke noget at skrive hjem om... men jo, den er da meget pæn (og dyr :wink: ).

Ejeren af bilen havde også tidligere haft en mx5, og efter en tur i min 5'er var han helt saglig. Han havde simpelthen glemt for godt den kører i forhold til det skrummel af en Z3 han selv kørte rundt i. Han solgte den forøvrigt kort tid efter.
BRG NA 1,8 '95
Brugeravatar
Tore

Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf Philipdam » fre 23. maj 2008 10:11

@Tore hvor sjovt..

Men nej køreenskaber er der ikke ret mange der kan hamle op med mx5'eren, det må virkelig være surt for de andre bikproducenter :D hah!
Philipdam

Foregående

Tilbage til Diskussion