Ny centerkonsol til NA modellerne

Eksempelvis turbo, luftfilter etc.

Redaktør: Softtop

Ny centerkonsol til NA modellerne

Indlægaf Webmaster » søn 25. maj 2008 22:49

IL Motorsport har produceret denne nye centerkonsol

BilledeBilledeBillede

http://www.ilmotorsport.de/shop/article ... 035bbae81#

Item (NA0-0125)

Ser praktisk ud, og løser den eneste brøler Mazda gjorde ved designet af MX-5... nemlig glemte et par kopholdere til vores McDonaldsnektar... :wink:
Christian / Webmaster / http://www.five-speed.dk
1,6 BRG Limited Edition, 1991
1,6 Crystal White, 1991 - Project Race Car
1,5 Soul Red, 2017
Brugeravatar
Webmaster
Site Admin

Geografisk sted: Fredensborg

Indlægaf Viggoman » søn 25. maj 2008 23:27

Ikke så ringe en idé endda.

Hør web, er du på provision hos McD? :o

Det er sgu da til latten, de der kopholdere..... :D
NA92 Silverstone - sommer DD
NA92 Silverstone - tracktoy
NA91 Mariner Blue - Blueman (solgt og savnet)
\" Less is more!\"
Brugeravatar
Viggoman

Geografisk sted: Hareskovby

Indlægaf hasse » søn 25. maj 2008 23:57

Så mangler vi bare, at vi får et klip for at consumere McD produkter, mens vi kører i MX5'er. (IL mangler et langt sugerør).

Men det må vel betragtes som teknisk handelshindring og som følge heraf indbringes for EU-domstolen.
Hasse
1990, Crystal White.
hasse

Geografisk sted: Den anden Verden

Indlægaf MrT » man 26. maj 2008 00:11

En pris på 1400 kr er vel ikke såååååååå slemt endda, taget i betragtning hvad en normal centerkonsol vil koste?

Synes dog kopholderne ser en anelse små ud, der kan vel næppe stå en størrelse stor milkshake fra McD? :D Men en caffe latte eller cappucino burde ikke være noget problem. Oh well, sålænge der kan stå en halv liter flaske et-eller-andet så er det nok ikke så galt, eller en 33cl pepsi dåse.

Gad vide om det \"låget\" til konsollen kan åbnes i 2 dele eller det godt nok er hele det lange låg man åbner op hver gang? Der er farligt meget plads dernede, jeg ville være bange for at mine passagerer forsvinder derned i...
MX-5 '93 - Miata
Brugeravatar
MrT

Indlægaf hasse » man 26. maj 2008 00:25

De - IL - skulle hellere lave en midterconsol med mulighed for påmontering af en eller anden form \"højrekropsidestøtte\".
Så ku' det da være, at man undgår at ryge over på passagersædet, når der drejes til venstre. Det tror jeg, at Claus vil give mig ret i.
Hasse
1990, Crystal White.
hasse

Geografisk sted: Den anden Verden

Indlægaf And » man 26. maj 2008 09:30

Den ser da umiddelbart ni... (aargh der er gået pubertet i mig når jeg vil sige det grimme \"najs\" ord!!!) øhh lækker ud. Den ser ud til at kunne løse opgaven lidt bedre end min orignale kopholder i Findus. Den virker nu fint, men man kan jo nærmest ikke skifte gear når der er noget i den!

Fin detalje, den ryger på projektlisten!

Mvh.
And - ´92 NA Black & Tan Billede

"And - du kan kun snakke om: diesel, kaffe og Scania" - citat fra studiekammerat.
Brugeravatar
And

Geografisk sted: Svendborg

Indlægaf JK » man 26. maj 2008 14:39

Super godt - såden må man ha´i vognen!
NA 1,6 ´90 - \"ham som har haft mest legetøj når han dør, har vundet.. \" :twisted:
Billede
Brugeravatar
JK

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Martin » man 26. maj 2008 16:40

Er jeg virkelig den eneste der syntes den er forfærdelig grim, og at kopholdere på INGEN måde hører hjemme i en roadster?
Tidl.: V-Special (91'silverstone)
Nu: Lotus Elise s1 111s
http://www.lotuselise.dk
Brugeravatar
Martin

Geografisk sted: Brønshøj

Indlægaf Philipdam » man 26. maj 2008 17:29

Martin skrev:Er jeg virkelig den eneste der syntes den er forfærdelig grim, og at kopholdere på INGEN måde hører hjemme i en roadster?

Jeg er enig, efter min mening bør kabinen være 100 % orginal! (der kunne måske snige sig et bar læder sæder ind, hvis de bliver lavet ordentligt)!

:)
Philipdam

Indlægaf MrT » man 26. maj 2008 18:07

Philipdam skrev:
Martin skrev:Er jeg virkelig den eneste der syntes den er forfærdelig grim, og at kopholdere på INGEN måde hører hjemme i en roadster?

Jeg er enig, efter min mening bør kabinen være 100 % orginal! (der kunne måske snige sig et bar læder sæder ind, hvis de bliver lavet ordentligt)!

:)

Jeg er 50% enig med Martin og 100% uenig med Phillipdam :D

Hvis original kabine betyder at jeg skal køre rundt med et ubrugeligt askebæger i midten, fremfor 1 brugbar kopholder (well, 2 rent teknisk, men så bliver gearskiftet lidt besværligt), SÅ er jeg uenig :D Og så er kabinen også en anelse for sort synes jeg, den kan godt fortjene et par chrome ringe hist og her :)
MX-5 '93 - Miata
Brugeravatar
MrT

Indlægaf Philipdam » man 26. maj 2008 19:54

MrT !

8) Hver man sin smag :)

Askebægeret er god nok til at holde mobil telefonen :b og nogle små mønter!

mmt. chrom syntes jeg ikke det passer til denne bil, med dens oldshool design mv!

Kunne selv aldrig finde på at lave noget som helst om (har orginalt rat :D), men sådan er vi jo forskellige .
Philipdam

Indlægaf Philipdam » man 26. maj 2008 19:54

Philipdam skrev:MrT !

8) Hver man sin smag :)

Askebægeret er god nok til at holde mobil telefonen :b og nogle små mønter!

mmt. chrom syntes jeg ikke det passer til denne bil, med dens oldshool design mv!

Kunne selv aldrig finde på at lave noget som helst om (har orginalt rat :D), udover evt. læder sæder, men sådan er vi jo forskellige .
Philipdam

Tilbage til Tuning og modificering