lundhans skrev:Du har ret, det er ikke til at vide, hvad man skal gøre. Jeg har valgt den politik, at jeg altid vinker til en MX-5.
Sådan har jeg også haft det, men da vink tilbage faktoren nok er uden 1/10 så er jeg endt i en "vinker hvis der bliver vinket" tilstand. Lidt sørgeligt.
Min gæt hvorfor min erfaring er således er, at det skyldes området jeg bor eller rettere de mennesker som bor her. Det er simpelthen min fornemmelse, at mange af de MX-5'ere jeg møder ikke er købt af chaufføren, men snare er købt til konen/sønen/datteren og at de derfor ikke kører MX-5 ud fra et egentlig valg. Sagt på en anden måde, så er en MX-5 et ganske ordinært automobil i de kredse
Skammeligt - egentlig!
Jeg ser andre MX-5'ere stort set hver dag, jeg har 10 km på arbejde, og det uden at medregne et par der er parkeret på min rute, men typisk flere Porscher(Cayenne tæller ikke), Jaguarer(XK) og gerne en Aston eller en Maserati. Den anden dag så jeg en SL65 AMG cabrio på danske plader, men vi skal op i det leje for at jeg bider mærke i modellen (Den koster 4.5mill+). Er det MX-5, så har jeg tingengæld ret godt tjek på årgang og valg af styling