MIATA WAVE

Diskussion af alt om Mazda MX-5

Redaktør: Softtop

Indlægaf Tante Sofie » man 2. jun 2008 21:15

Øj manner er man ene høne til at holde styr på sådan en flok?? - Så kan jeg da få mit at se til :D

Med skrækkelig hilsen

Tante Sofie
Brugeravatar
Tante Sofie

Geografisk sted: A'mar

Indlægaf MrT » man 2. jun 2008 21:19

Ja, jeg er næsten \"bange\" for det :) Kunne da være sjovt at høre hvor mange kvindelige MX-5 ejere de har som medlem i MX5 klubben, om det er ligeså lidt procentmæssigt som her. Det er nok ikke helt ved siden af. Men der skal da være plads til alle :)
MX-5 '93 - Miata
Brugeravatar
MrT

Indlægaf Uhrskov » man 2. jun 2008 21:45

Det største vink jeg har fået ind til nu var en en tøs i en fin rød NA'er... Hele arme røg til himmels :roll:
Brugeravatar
Uhrskov

Geografisk sted: Langå

Indlægaf BB » man 2. jun 2008 22:23

Uhrskov skrev:Det største vink jeg har fået ind til nu var en en tøs i en fin rød NA'er... Hele arme røg til himmels :roll:

Det er nu heller ikke min fornemmelse, at det smukke køn er mindre tilbøjlig til og vinke :D

Dog skal det nævnes, at jeg i morges kørte i en stop-go lyskrydskø på Tuborgvej og der byttede plads med en "dame" i en NB en to-tre gange, mig i venstre spor hende i højre, uden der blev hilst ensige smilet igen. Og det var altså begge biler med kluden nede og i gangfart, måske det skyldtes min NB'er dækket af pollen så den ser lidt sjusket ud.
Livet er sjovere uden tag
NB 1,8 Twilight Blue
Brugeravatar
BB

Indlægaf Kuksi » man 2. jun 2008 22:25

@MrT
Ja du skal have plastic dækslerne omkring tændingslåsen af. Der er flere beskrivelser på nettet, som anviser forsk. steder at montere dioden.
Jeg satte den efter en beskrivelse (som jeg altså ikke lige har her) i det stik som sidder vandret over ratstammen. Man skal have stikket på venstre side af først, for at kunne nå ind og trykke på tappen for at få stikket ud.
Skal nok se om jeg ikke kan vende tilbage med farverne, eller et link.

Dioden tog jeg fra reolen. :) Har arbejdet med elektronik i over 30 år, så den var på lager.

ELFA / Århus radio lager. Bare få en diode der kan tåle 3A.
Kuksi '90 1,6 NA, classic red.
Se bilen her:Billeder
If it ain't broken, why not tweak it?
Brugeravatar
Kuksi

Geografisk sted: Østjylland

Foregående

Tilbage til Diskussion