Nyd vejret sålænge det varer... jeg kommer på onsdag!

Alt hvad der ikke har med Mazda MX-5 at gøre. Eksempelvis hvorfor er webmaster en gammel sut?

Redaktør: Softtop

Nyd vejret sålænge det varer... jeg kommer på onsdag!

Indlægaf MrT » man 9. jun 2008 10:30

Som I kan se, det er stortset lige så sikkert som amen i kirken, at når jeg dukker op i DK, så bliver vejret dårligt... og se bare, allerede fra på onsdag, hvor jeg lander, og de næste 10 dage mens jeg er i DK, der størst sandsynlighed for dårligt vejr :) (hvertfald i den sydlige del)

Billede
MX-5 '93 - Miata
Brugeravatar
MrT

Indlægaf Lennart » man 9. jun 2008 11:32

Helt ærligt så havde vi efterhånden også fået nok sol..........
Dejligt afvekslende med en kølig byge eller to, og jeg kan love dig for at haverne er pressede. Her i Løjt Kirkeby har vi haft vandingsforbud :? oveni hatten.
Så det hele er gået ud mere eller mindre, græsplænen er helt gul.
På Malta er det vel også sol sol sol. Lad os ikke blive deprimerede over et par byger. Og duften af sådan en byge en juni dag uhmmmm.
Bemærk det er ikke bare regn, men der er sol ind imellem, så jeg glæder mig faktisk for første gang måske nogensinde. :D

Men jeg kan da godt forstå din umiddelbare ærgelse, så holdt profetien alligevel stik......Sig mig engang er du hjemme til JUL ? Måske derfor vi ikke har haft hvid jul i 10 år ??? :|
Never say 'OOPS!' Always say 'Ah, Interesting!'
Lennart

Geografisk sted: Aabenraa

Indlægaf MrT » man 9. jun 2008 12:18

Jeg har altid fejret jul i DK ja, også mens jeg har boet hernede, så det hænger nok også sammen ;)

Bare rigtig rigtig surt (og træls, på jysk) at man sidder hernede og sveder i 3 uger med kun en Polo tilrådighed og så endelig komme til DK til MX-5'eren for så bare at få regnvejr... håber det bliver sådan noget med 30 minutters byge og så sol resten af dagen, i den halvanden uge :)
MX-5 '93 - Miata
Brugeravatar
MrT

Indlægaf hasse » man 9. jun 2008 14:14

MrT:
Ved ikke, om det virker, men det er da et forsøg værd:

BLIV VÆK!!!!
Hasse
1990, Crystal White.
hasse

Geografisk sted: Den anden Verden

Indlægaf MrT » man 9. jun 2008 14:49

hasse skrev:MrT:
BLIV VÆK!!!!

Hvad så med min MX-5? :cry:
MX-5 '93 - Miata
Brugeravatar
MrT

Indlægaf Lennart » man 9. jun 2008 15:03

Kør den til Sahara, der mangler de regn. :|
Efter nærmere eftertanke så bare lad den stå. :)
Never say 'OOPS!' Always say 'Ah, Interesting!'
Lennart

Geografisk sted: Aabenraa

Indlægaf MrT » man 9. jun 2008 15:39

Det varer jo ikke længe før den danske sommer er ved at være slut, så hvis profetien bliver ved at holde skik, så tror jeg altså jeg vil overveje at ofre de 3-4 dage det tager at køre den 3000 km til malta og have den hernede i en periode, bare for at jeg én gang kan køre med kluden nede i solskin :D

Meeeen lad os håbe de par mm regn der skal komme den næste halvunden uges tid, overståes på kort tid.
MX-5 '93 - Miata
Brugeravatar
MrT

Tilbage til Diskussion