Jeg forstår faktisk ikke helt hvorfor at man ikke må have synlige takthjul, hvor står det henne at de ikke kan gå gennem syn?????
Når dette var weekenden hvor bilen skule have været startet, men det er lige udskudt et par dage. Lavede en rigtig dum fejl. Da topstykket var til cylinderservice, havde de pillet nogle små propper ud, for at kunne sandblæsse toppen. Disse havde jeg fået med tilbage, men havde glemt dem i farten og først da motoren stod færdig, fik jeg øje på dem. Hmmm

, sucks, så måtte jeg skille en del fra hinanden igen for at få sat de satans små propper i, så ikke motoren ville få et oliebad, når der kom tryk på olien.
Når men det blev klaret og motoren samlet igen. Den opmærksomme seer vil lægge mærke til at mit topdæksel ikke er blankpoleret. I sidste øjeblik, ændrede jeg mening. Mit poleringsarbejde var ikke godt nok til at jeg ville vise det frem, så malede topdækslet sort istedet. Måske en dag kommer der et blankpoleret dæksel på, men det bliver et metalsliberi der for lov at lave det.
Når men svinghjul og kobling kom også på.
Gearkassen kom også på også var det tid til at sætte projektet tilbage på sin rette plads.
Og her sidder den så i sit nye hjem, endelig på plads.
De næste par dage skal gå med at tilslutte alle de forskellige stik og slanger også på torsdag skulle der være tid til at dreje nøglen og forhåbentlig høre motoren snurre igen

.