Der er en stor artikkel i april nummeret af \"Nyt om Biler\", hvor man også kan læse nærmere om deltagelse i Drift Challenge mv
Lad os se om vi ikke kan lave kortege-kørsel mod Padborg evt. både lørdag og søndag men i hvert tilfælde om søndagen. Hoveddagen bliver søndag og jeg selv deltager sandsynligvis kun søndag.
Jeg arbejder videre med at få styr på det praktiske - i mellemtiden: Spread the Word
Jeg har forsøgt at få tingene til at hænge sammen - det er desværre ikke lykkedes som jeg havde håbet
Jeg var stillet i udsigt, at vi kunne få MX-5 parkering inde på området. Vi er i mellemtiden blevet overhalet indenom af en hel masse Ferrarier og andet skidt som arrangørerne (forstå det hvem der kan) hellere vil have udstillet.
Jeg har talt med Jens Enemark (fra Padborg Park) og hvis nogen ønsker at deltage aktivt i Drift Challenge er det bare om at sende en e-mail til info@padborgpark.dk
Jeg håber fortsat, at mange vil med til Padborg alligevel og jeg kommer med en tidsplan for kortegekørsel om søndagen.
Meld dig til \"kortegen\" her i Forum'et OG send en e-mail til jeppe@postkasse.net indeholdende: Dit mobilnr. og hvor på ruten du støder til - du kan selvfølgelig støde til hvor som helst, men vi stopper kun de to steder. På dagen kan jeg fanges på mobilos: 2442 9480.
HÃ¥ber vi ses
NB-FL - 2004 - 1.8 Sport - Lots of modifications..