Salg

Køb, salg og bytte af biler og stumper

Redaktør: Softtop

Indlægaf Lennart » søn 29. jun 2008 02:35

Problemet er jo nok at der er nogle gamle \"snothvalpe\" som har været med i mange år, og som har læst tusindevis af indlæg og deltaget i et hav af diskussioner om alt på MXeren. Så kommer der hele tiden nye \"snothvalpe\" som ikke lige er klar over at den ting er diskuteret, og får en over fingrende af de \"gamle\". Selvfølgelig er det irriterende for de \"gamle\" hunde at se de samme ting blive omtalt igen og igen. Men det er jo vigtigt at også de nye får stillet deres spørgelyst. :D
Never say 'OOPS!' Always say 'Ah, Interesting!'
Lennart

Geografisk sted: Aabenraa

Indlægaf hasse » søn 29. jun 2008 07:51

For gamle snothvalpe/hunde tror jeg egentlig ikke, at det er et problem \"...at se de samme ting blive omtalt igen og igen.\":

Gamle snothvalpe/hunde kan også lære noget/blive klogere (og de ved det!), med mindre hjernen ligner det indre af en NA-køler, der aldrig har været renset.

De lader være med at reagere på det. Hvis de overhovedet ser spørgsmålet eller det, der bliver omtalt.
(De fleste Five-Speed brugere har trods alt andre forbindelser til omverden end pc'eren og Five-Speed.dk (forstå det, hvem som kan!!)).

Det er \"bare\" mere hensigtsmæssigt, hvis \"...spørgelyst.\" kommer i det rigtige forum (og det kan være svært. Det ved jeg selv ALT om).

Især for \"nye snothvalpe\", der kører med et \"problem\", de gerne vil have løst.
Hasse
1990, Crystal White.
hasse

Geografisk sted: Den anden Verden

Indlægaf Lennart » søn 29. jun 2008 09:38

Du foreslår måske en speciel snothvalpe afdeling, hvor nybegyndere
(incl mig selv) kan vælte sig i nybegynderspørgsmål og den slags. :lol:
Ja slet ingen dårlig ide. Så kunne man også have en avanceret afdeling med en speciel adgangskode man først fik når man var over 50, og havde haft en MXer i mindst 25 sammenhængende år. Og en helt superspeciel afdeling til dem uden børn og med mindst et forlist ægteskab pga. man altid var ude og enten rode eller køre i MXeren, og som fik bilen til sin 1 års fødseldag.
Der vil nok være nogle stykker til hver kategori herinde. :wink:
Lennart

Indlægaf hasse » søn 29. jun 2008 14:45

Slap af Lennart.
Det er jo overhovedet ikke det, jeg mener.

Prøv at lave en generel søgning på et eller andet problem eller andet.

Og se så hvor mange henvisninger - i forskellige fora - der kommer.

Det vil da for alle være lækkert, at hvis det er et problem, man står overfor, ja så søger man først og fremmest i det forum, der hedder problem.

Der vil da være meget færre indlæg, man skal tyre igennem.

Men måske tager jeg fejl. Det har jeg gjort før.
Hasse
1990, Crystal White.
hasse

Indlægaf Lennart » søn 29. jun 2008 15:55

Det er jo et forum, altså et sted hvor man kan komme i kontakt med ligesindede. Og ikke et opslagsværk, som det vel efterhånden ender med.
Hvad nu den dag hvor alle møtrikker skiver, spændebånd, og andre dele af bilen er debatteret. Jeg tror der er noget socialt i det også.
Lennart

Indlægaf hasse » søn 29. jun 2008 19:57

Det ene udelukker ikke det andet.
Hasse
1990, Crystal White.
hasse

Foregående

Tilbage til Køb, salg og bytte