Syntes det lyder lidt tidligt for et facelift. Specielt for MX5'en som nok kan forventes at være på markedet ca. 8 år.
Den nye front tror jeg ikke meget på. Ligner et skud i tågen. Ser ud som en gang photoshop tilsat Mazda 6 og Peogeot 308... hænger slet ikke sammen!
Nu har jeg aldrig brudt mig om forlygterne på NC modellen, de så mærkelige ud....nu kan jeg da kun sige at de er blevet mere katte agtige og kønnere...jeg kan også godt li at \"munden\" er blevet større...så alt i alt jo kom bare med det facelift, den kan kun blive smukkere af det.
Men det lyder da heller ikke mærkeligt at den kommer i 09.
De kan jo ikke bare holde 20 års jubilæum uden at vise noget nyt.
Det synes jeg på en måde ville være lidt plat.
Bare at sige jubii 20 år... 3-4 modeller...
Nej de tænker
20 år Nu skal i se hvad der er sket!
Dengang.....
Nu ZOOM ZOOM ZOOM
Det tror jeg på.. og tror godt vi kan forvænte en i 09
Jeg synes den er rigtig fantastisk flot. Men jeg er også af den opfattelse at nb'eren er den pæneste af dem alle. Og lygterne på billedet (fake eller ej) er mere spidse og stikkende som nbfl'eren. Som helt sikkert går med prisen (jeg kører ikke self fl'er).
Jeg synes den er rigtig fantastisk flot. Men jeg er også af den opfattelse at nb'eren er den pæneste af dem alle. Og lygterne på billedet (fake eller ej) er mere spidse og stikkende som nbfl'eren. Som helt sikkert går med prisen (jeg kører ikke selv fl'er).
Helt ærligt... man må da håbe det er en prøveballon. Den front er helt ude af trit med MX-5 arven. Lad dog Peugeot om at ødelægge frontdesignet på deres biler.
NA92 Silverstone - sommer DD
NA92 Silverstone - tracktoy
NA91 Mariner Blue - Blueman (solgt og savnet)
\" Less is more!\"
Det skulle virke mærkeligt hvis de ikke havde lavet motorklappen mere spids, så den passede rundingen med lygterne.. Jeg tror nu også det er fake...