Lige et godt råd, taler af erfaring
Sørg for god udluftning og brug hansker, når I arbejder med \"nano produkter\". Der er ingen tvivl om at de virker, men de er bestemt ikke gode for helbredet. Der mangler stadig undersøgelser på området, og produkterne er ofte ikke mærket overhovedet.
Har selv været ved at satse på at blive forhandler for nogle år siden, og prøvede ved den lejlighed flere produkter. Da partiklerne jo netop virker som de gør på grund af deres \"nano størrelse\", så brugte jeg ikke handsker da jeg nano behandlede mine fælge. For de små partikler ville jo bare trænge gennem gummihanskerne (troede/tror jeg)
Er ret sikker på at det var derfor jeg i mange uger derefter havde udslet, og stikkende fornemelser på hænderne.
Ved at der i Tyskland har været indlagt mere end 100 kvinder med vand i lungerne (dem de trækker vejret med

). Det der var det til fælles at alle have brugt nano produkter på badeværelsets fliser.
Jeg valgte selv at trække mig helt ud af dette efterfølgende. Da jeg tror det er noget problematisk at få ud i miljøet.
Håber ikke at jeg har skræmt jer helt fra at bruge dette, man pas lige på hvis I gør.