Er MX5'eren din primære bil?

Diskussion af alt om Mazda MX-5

Redaktør: Softtop

Er MX5 din primære bil, eller har du andet at køre i?

Ja, MX5'eren er min eneste bil
12
43%
Nej, jeg har en bil udover MX5'eren
7
25%
Nej, jeg har flere biler udover MX5'eren
9
32%

Afgivne stemmer : 28

Indlægaf Danny » fre 11. jul 2008 13:47

Claus skrev:Så er det en NA du har....jeg ved ikke hvad hvilken design forskel der er på NA og NB kluden, for du har ret idet - det er næsten umuligt at få kluden op imens man sidder i bilen på en NA.

Hva!? :P

Jeg synes det er lige omvendt, altså det er rigtig besværligt når man IKKE sidder i bilen. Jeg har i hvert fald en dårlig dag hvis det tager over 5 sekunder at slå kalechen op eller ned.

Hvordan slår man den op udefra? Håndtaget sidder jo på indersiden i midten sammen med låsemekanismerne i siderne.
92' NA med AGX, Butterfly, Superpro og FM mounts.
Danny

Geografisk sted: Videbæk

Indlægaf PartyPhreak » lør 12. jul 2008 10:24

Man skal kun lige ud af bilen for at løfte kalechen... Syns sku godt den kan være lidt halv-tung, men det er osse en ny med glasbagrude der måske er lidt stiv endnu.. :wink:
Brugeravatar
PartyPhreak

Geografisk sted: Tåstrup, Storkøbenhavn

Re: Er MX5'eren din primære bil?

Indlægaf Piphest » søn 13. jul 2008 15:58

PartyPhreak skrev:Ja, har du kun MX5, eller har du noget andet at køre i, og evt hvad?

Jeg har ud over 5'eren (nu "turbo 5'eren") en Seat Altea 2.0 TFSI med 260 dejlige benzin drevne turboheste og for at ha' råd til de to, en Toyota Aygo 1,prut, men laaaangt på literen... :wink:

Zoom zoom zooooom tzzshh.... :D
10AE - 2.0L FMII GT3071R, 750cc dyser, FM dual fuel rail, VEMS og Yokohama s.drive - 365 hk. 410 Nm.
Brugeravatar
Piphest

Geografisk sted: Vejle

Foregående

Tilbage til Diskussion