Tak for svaret

Jeg har lige snakket med mekanikeren, og han var allerede på forkant med tingene. Så vidt jeg forstod havde han allerede bestilt de nævnte reservedele hjem. Eneste han \"brokker\" sig lidt over er vandpumpen. Men den koster ikke ligefrem det vilde, og så kan man jo ligeså godt få det skiftet med det samme.
Han havde ikke regnet med at skylle kølesystemet igennem, men var enig i at det var en god ide at få fikset samtidig.
HLA'ere var / er så lidt et fremmedord, så vidt jeg kan forstå er det en form for genvindings system i motoren. Jeg læser med i Altid's motor tråd, og efter hvad jeg kan fornemme er det temmelig nemt at høre hvis der er problemer. Umiddelbart er den eneste unormale lyd det remhjul, så springer nok HLA'erne over i denne omgang.
Jeg havde også regnet med at nå 90.000 km på tandremmen, netop fordi I allerede har beroliget mig med at det ikke betød det store hvis den gik. Men det pivende remhjul giver mig spat, så nu skal det altså skiftes. Desværre ødelagde det lidt planerne om at sende bilen over til det store service hos Au2fast. Min sædvanlige mekaniker er dog en ven af familien, og laver et rigtig godt stykke arbejde, så det skal nok gå. Virker næsten til at han glæder sig til at få den ned, han mumlede også noget om at han nok skulle give den en god lang prøvetur efter han var færdig