Webmaster tak for din video

Diskussion af alt om Mazda MX-5

Redaktør: Softtop

Webmaster tak for din video

Indlægaf Claus » tors 24. mar 2005 12:53

Super video du har lagt ind på siden, fantastisk flot...Til jer der endnu ikke har set den, gør det...

Jeg lagde mærke til et par ting - motorens placering, det er jo en frontmonteret centermotor den nye NC har som Mercedes SLK.
Kunne specielt godt li hvordan kluden kommer på plads, virker totalt gennemført og så til sidst, den virker en helt del større end tidligere modeller, er det så tydeligt at den er blevet større ?
På videoen ser man en \"røngten\" motor i funktion og det virker som om at tændingsrækkefølgen er 1 og 4 samtidig og derefter 2 og 3 kan det virkeligt passe ?
Hilsen Claus A
Mazda MX-5 Miata 10th Anniversary Model årgang 2000
http://autospeed.com/cms/A_109797/article.html
Brugeravatar
Claus

Geografisk sted: Roskilde

Re: Webmaster tak for din video

Indlægaf Webmaster » tors 24. mar 2005 13:38

Tak for dine pæne ord :oops:

Claus skrev:Jeg lagde mærke til et par ting - motorens placering, det er jo en frontmonteret centermotor den nye NC har som Mercedes SLK.
Ja, og der kunne tilsvarende også være plads til en 6'er :lol:

Claus skrev:...og så til sidst, den virker en helt del større end tidligere modeller, er det så tydeligt at den er blevet større ?
Den har lige præcis den rigtige størrelse for en 5'er. Den virker ikke som om den er blevet større, selvom den er det. De har holt propertioner helt rigtigt over alt.

Claus skrev:På videoen ser man en "røngten" motor i funktion og det virker som om at tændingsrækkefølgen er 1 og 4 samtidig og derefter 2 og 3 kan det virkeligt passe
Hvis du ser efter, bevæger ventilerne sig heller ikke.. så det er ikke sikkert at det skal ses som den aktuelle teknik. Nok mere tænkt som lidt udstillingslir :wink:

Jeg syntes ikke det er et øje tørt når man ser den og prøver at sidde i den. Det afgørende tror jeg bliver pris og køreegenskaber. Specielt køreegenskaber.
Christian / Webmaster / http://www.five-speed.dk
1,6 BRG Limited Edition, 1991
1,6 Crystal White, 1991 - Project Race Car
1,5 Soul Red, 2017
Brugeravatar
Webmaster
Site Admin

Geografisk sted: Fredensborg

Tilbage til Diskussion