Okay, så er søndagen brugt på at makke lidt - jeg har fundet ud af mit tænding stod sindssygt højt, over 20 grader hvertfald.
Jeg har nu sat den ned på lige knap 14 grader, og det lader umiddelbart - efter én testkørsel - at den der \"sejtrække-banken\" som jeg oplevede, er forsvundet.
Her er et billede af hvor crank angle sensor'en sidder, med pil har jeg markeret den ridse jeg lavede hvor den stod før. For dem af jer der har rodet med CAS'en selv, kan nok godt nikke genkende til der hvor den stod først (mit udgangspunkt) må have givet en rimelig høj tænding.
Mht. tændrør, jeg havde lige 1'eren ude, jeg kunne ikke finde min stålbørste så skal have købt en ny, og mine følere til måling af afstand på tændrørerne var også forsvundet - så jeg gad ikke tage dem alle ud, men her er et billede af 1'eren hvertfald:
Og til sidst fandt jeg ud af at jeg har en fejlkode i computeren, en 09'er, som indikerer problemer med \"Vandtemperaturmåler: Fejl i strømkreds. Fejlprogram rapporterer konstant 35 grader til ECU.\" - men det opretter jeg lige en ny tråd omkring, da jeg har et par spørgsmål dertil...