Godt sted i Øst/Sydjylland at få en 4-hjulsudmåling?

Diskussion af alt om Mazda MX-5

Redaktør: Softtop

Indlægaf UlrikK » fre 8. aug 2008 08:01

Jeg fik ihvertfald sådan et farvestrålende A4 ark med hjem fra min sporing. Små søde billeder af de forskellige ting der kunne stilles på, og så før og efter tallene. De nye indstillinger var også magen til Mazda's standard indstillinger.

Den blev lavet hos den lokale Point S (Vordingborg, Sydsjælland), og tog vel ca. en 45 minutters tid. Omhyggeligt arbejde, og ingen brok over en Pava tilsølet undervogn ;-)
UlrikK

Indlægaf MrT » fre 8. aug 2008 13:01

UlrikK skrev:Den blev lavet hos den lokale Point S (Vordingborg, Sydsjælland), og tog vel ca. en 45 minutters tid. Omhyggeligt arbejde, og ingen brok over en Pava tilsølet undervogn ;-)

Det var også en tidligere Point S jeg fik det gjort ved, nu Euromaster, i Horsens. Også meget flinker mand, spurgte ind til bilen og alt muligt.

Men jeg fik intet papir med - skal da ikke kunne sige om han glemte det eller om jeg bare fik kørt inden han nåede at give mig det :D Skulle nemlig ordne betaling over i en anden bygning.

Tja, hvis du har frekventeret et seriøst værksted, så sidder du nu med en udskrift, der fortæller om data for din før indstilling og din efter indstilling,
Så kan du jo gå på nettet og kontrollere om du har fået value for the money.

Men der var ikke rigtig nogen der fortalte mig at man ville få sådan et papir med, og der stod ikke noget skilt om at Euromaster i horsens er et useriøst værksted - ergo, how was I to know :)
MX-5 '93 - Miata
Brugeravatar
MrT

Foregående

Tilbage til Diskussion