Motorcykel eller MX-5 ?

Alt hvad der ikke har med Mazda MX-5 at gøre. Eksempelvis hvorfor er webmaster en gammel sut?

Redaktør: Softtop

What to do?

Afstemning sluttede lør 23. aug 2008 15:16

Sælg motorcyklen... MX-5 er næsten ligeså sjov og har bedre komfort !!
8
57%
Sælg MX-5'eren... cyklen er da meget sjovere og billigere at holde kørende.
2
14%
Behold dem begge... og lære at leve med at cyklen kun bliver brugt engang imellem.
4
29%

Afgivne stemmer : 14

Motorcykel eller MX-5 ?

Indlægaf MrT » man 18. aug 2008 15:16

Jah jeg ved nok godt hvad resultatet af afstemningen her bliver, når det er en MX-5 side :D Men tænkte jeg lige ville lave en afstemning alligevel, bare for at overbevise mig selv om at jeg gør det rigtige...

Sagen er jo at jeg har både MC (Yamaha FZR 600R) og MX-5 til at holde i DK som legetøj når jeg er i DK, de er uden afgift. Men jeg har faktisk ikke kørt andet end max 1000km på MC'en hele denne sommer, fordi MX-5'eren har taget al min tid 8)

Hvad ville du gøre... sælge cyklen, bilen eller beholde dem begge?
MX-5 '93 - Miata
Brugeravatar
MrT

Indlægaf PartyPhreak » man 18. aug 2008 16:07

Tjaeh, jeg satte jo motorcyklen til salg da jeg købte MX5'eren, og jeg må indrømme at den ikke har trillet mange km de sidste par måneder... Det er der desværre også andre der har fundet ud af, for markedet er så godt som dødt for tiden... Jeg stemmer bestemt pro mazda'en kontra en motorcykel...
Brugeravatar
PartyPhreak

Geografisk sted: Tåstrup, Storkøbenhavn

Indlægaf Claus » man 18. aug 2008 16:22

Hvem gider at iklæde sig et læderkondom, støvler og handsker og hjelm. Når man iført en t-shirt og shorts kan gramse på dameben og høre fed tråd imens.
Samtidig gider jeg ikke mere være nervøs for at en eller anden idiot pludselig kører ud foran mig eller der ligger småsten eller efterårs korn i svinget...
Men fornemmelsen af den suveræne acceleration, ja det vil en MX5 aldrig kunne opnå, men tilgengæld har den så mange plusser over motorcyklen.
Mazda MX-5 Miata 10th Anniversary Model årgang 2000
http://autospeed.com/cms/A_109797/article.html
Brugeravatar
Claus

Geografisk sted: Roskilde

Indlægaf MrT » man 18. aug 2008 16:28

Claus skrev:Hvem gider at iklæde sig et læderkondom, støvler og handsker og hjelm. Når man iført en t-shirt og shorts kan gramse på dameben og høre fed tråd imens.
Samtidig gider jeg ikke mere være nervøs for at en eller anden idiot pludselig kører ud foran mig eller der ligger småsten eller efterårs korn i svinget...
Men fornemmelsen af den suveræne acceleration, ja det vil en MX5 aldrig kunne opnå, men tilgengæld har den så mange plusser over motorcyklen.

Ja, det er lige præcis de punkter jeg også ser på. Accelerationen er dejlig hver gang man får slæbt sit lig op på ryggen af cyklen :D

PartyPhreak har også ret, frygter også der efterhånden er så mange cykler på markedet at de 30k jeg gav for cyklen uden afgift for halvanden år siden, bliver svære at få hjem igen - selvom den kun har kørt et par tusind kilometer (18.000 ialt, 1994'er).
MX-5 '93 - Miata
Brugeravatar
MrT

Indlægaf motorbøllen » man 18. aug 2008 16:39

Man ser jo ikke ligefrem ret mange MX-5 ere under en motorvejsbro i regnvejr.
NA Miata 93´ Mariner Blue

Vil du ha´ forhjulstræk. Så bak.
Brugeravatar
motorbøllen

Geografisk sted: Udkantsdanmark

Tilbage til Diskussion