Ombygning af Mazda MX5 til BMW Z3, det kan vi sgu klare

Diskussion af alt om Mazda MX-5

Redaktør: Softtop

Re: Så kan de lære det

Indlægaf Webmaster » fre 1. apr 2005 20:41

IT skrev:BMW er da for Brian og Hassan agtigt
så så... godt ord igen!!!! Det er vel bedre at tage den bil der kører bedst at bygge videre på end starte med en der ikke kører så godt.... Smag er individuelt. Vi kan også have noget imod de biler man ser i V-max eller bare syntes at de er cool!!!

Om det er en NB, NA eller ombygget NA/NB, MGB, Z3 eller hvad det nu måtte være med blødt tag, drejer det sig i sidste ende om en god køreoplevelse når taget er nede!!! God weekend til alle!! :lol:
Christian / Webmaster / http://www.five-speed.dk
1,6 BRG Limited Edition, 1991
1,6 Crystal White, 1991 - Project Race Car
1,5 Soul Red, 2017
Brugeravatar
Webmaster
Site Admin

Geografisk sted: Fredensborg

så så... godt ord igen!!!!

Indlægaf IT » lør 2. apr 2005 11:24

:oops: :oops: :oops: :oops:

Undskyld .finder en mere ærbar tone.

Jeg har aldrig forstået folk, der køber en kedelig bil, for derefter at købe sig fattige i lyd anlæg og T.Hansen skørter -spoiler og andet plat lir for at adskille sig fra de andre kedelige biler. :evil:

Brug dog de samme penge på at købe en sjov bil som oven i købet har en lavere afskrivnig. :twisted:

En NA fra 90 til en 100-125000 vil kunne sælges til det samme om 10 år. :D og det er da sjovere at have pengene stående i en bil end i banken. 8)

Thud
MX 5 NA 1,8 1995 racing green
IT

Geografisk sted: Vest jylland

Re: så så... godt ord igen!!!!

Indlægaf Webmaster » lør 2. apr 2005 18:09

Helt i orden... :lol: :lol:
IT skrev::Jeg har aldrig forstået folk, der køber en kedelig bil, for derefter at købe sig fattige i lyd anlæg og T.Hansen skørter -spoiler og andet plat lir for at adskille sig fra de andre kedelige biler. :evil:

Kunne ikke være mere enig - men der er heldigvis noget for en hver smag - Der er nok også en del som ikke forstår hvorfor at vi er så pjattede med en lille topersoners japansk billig sportsvogn :wink:
Christian / Webmaster / http://www.five-speed.dk
1,6 BRG Limited Edition, 1991
1,6 Crystal White, 1991 - Project Race Car
1,5 Soul Red, 2017
Brugeravatar
Webmaster
Site Admin

Geografisk sted: Fredensborg

mx-5 versus Z3

Indlægaf sohy » man 4. apr 2005 07:04

Hold da kæft!....der er godt nok flere følelser med i dette forum end jeg nogensinde ville have drømt om!....jeg mindes også diskussionen om \"klaplygter\" eller ej!.....ha,ha..... Personligt synes jeg, at det er sjovt og se forskellige ombygninger m.m.......og jeg synes da, at \"bimmer-ombygningen\" er fed!.....altså lige til, at man skal forklare hvilken bil man kører rundt i....øhhhhh, så hopper \"grineren\" da vist på ryggen af én!.....men hvis vi ikke passer lidt på...ja, så tør folk måske lige pludselig ik´ og komme med fede indlæg længere......der er vel \"højt til loftet! i de små åbne vidundere!

Hvilken forårsweekend!.....hvor var det fedt!.....jeg tager også tidligt fri i dag og kører en \"omvej\" hjem.....vejret holder jo efter sigende ikke længere i denne omgang!....så ned med \"kluden\" venner! :D
sohy

Geografisk sted: Ã…lborg

Foregående

Tilbage til Diskussion