Jeg er enig, man kan ikke sige at det er en enkelt ting.
Bilen gør mig glad, og jeg glæder mig altid til at se den. Jeg er på sin vis stolt af at få lov at eje som der blir sagt, denne lille geniale, charmerende og vanvittigt tiltrækkende bil.
Det mest åndssvage er at jeg nogengange godt kan finde på at parkere bilen og så bevidst gå 100 meter ned af gaden og så vende om for at betragte bilen på afstand, og langsom gå den i møde for at nyde synet.

Og det uanset om det er fra siden eller forfra, eller bagfra.
For veldesignet det er den, og det viser den hele tiden, om det er i aftensolen, eller en grå regnvejrsmorgen, man stopper lige op og lapper
synet i sig som var det ren fløde.
Selvfølgelig har det også meget at sige at man kan komme i nærheden af den rent økonomisk. Og det er jo netop en af de ting der også gør det, bilen kan bruges som helt almindelig bil, men kan så forvandles i et snuptag til en ægte roadster med taget nede solen i håret og speederen i bund. En gave vil jeg sige, og dejligt at alle og enhver ikke har \"opdaget\"
den. For det gør den ligepræcis så sjælden i gadebilledet at folk godt kender den, men at der alligevel er noget mystik over at møde en.
Og børnene jammen de elsker på skift at komme med en tur ud i det fri, med far på forsædet. Og når de får besøg af kammerater (som ofte taber både næse og mund) så fortæller de stolt at det skam er en rigtig racerbil.
Og kammaraterne får lov at side på forsædet og glo med øjne så store tekopper. Bilen gir så utroligt meget at det ikke er til at fatte, det rene gavebord, tag hvad du vil, udnyt den, tun den, sænk den, eller byg den om til årets smukkeste bil den kan det hele og meget mere til. En ting skal dog siges, behandl den med respekt, for det har den fortjent..........
Endelig skal det siges at det er superdejligt at kunne dele sin passion med ligesindede herinde. Siden er ligepræcis så stor/lille at man ikke føler at man drukner i brugere og indlæg, som man ser det på andre forum.
Indlæggene bliver flittigt debatteret og det sprudler med folk der altid har en hjælpende hånd parat.