Denne tråd bliver god
1. Eller når man arbejder 2 måneder på at fruen til at forstå, at hun ikke behøves at få sat hår ved en frisør til det bryllup vi skal til. Turen ud skal nok sætte det for hende!
2. Check
3. Check
4. Check
5. Check. Eller køre de sidste 10km hjem i siglende regn med kluden den, fordi man bliver våd hvis man holder ind for at tage kluden op.
Forsættelse...
6. Når det første man tænker på mandag morgen er: F*¤& jeg glæder mig til at køre på arbejde.
7. Når det første man tænker når man holder i garagen fredag eftermiddag er: Øv, nu går der 2 dage før jeg skal kører på arbejde igen.
8. Når man kigger over på en BMW M6 i lydskrydset og tænker: Jaja, men du kan ikke smide toppen.
9. NÃ¥r man undre sig over hvorfor andre bilister altid skal bremse inden de drejer.
10. Når man for anden gang har smadret sine fælge, fordi man jo skal øvet sig på at drifte
11. Når man forberede vinteren ved at montere uldtæppe-, hanske-, skinhue- og halstørklæde-holder i bilen.
12. Når ens datter henrygt råber \"Baars bil\", når man lige skal checke de nyeste indlæg på på Five-speed.dk's forum.
13. Når Hardtoppen bliver pillet af den. 15 Januar forbi 5-døgs prognosen melder klart vejr hele ugen.
14. Når man møder andre MX5 tosser til træf første gang, og det viser sig de er nogle rigtig behagelige menesker.
15. Når man kun får positiv response på sin bil.