Lidt søndagspussenusse...

Eksempelvis raslelyde, motor, ubalance i dæk etc.

Redaktør: Softtop

Lidt søndagspussenusse...

Indlægaf PartyPhreak » man 13. okt 2008 10:53

Ja, så fik jeg min søndag til at gå med småting... Antennen virkede ikke da jeg købte bilen, dvs man ku høre motoren køre, men den rykkede sig ikke op eller ned. Jeg fik et reperationskit med, men har ikke haft taget mig sammen til at skifte den før nu..

Hele operationen tog ca 1½ time, men jeg skulle også have det hele skilt af fordi snekken var knækket inde ved motoren og jeg sku ha den gamle stump ud. Men i med ny og bande over at der var fyldt op med dinitrol-snask og nu kører den fint op og ned.. Skønt ;) Så gik jeg også lige samtlige lister efter med en gang silicone.. ;)

Det blev også lige til en lille tur, for første gang i 14 dage, er bare ikke god nok til at tage en tur i den, men nu var vejret lige til at smide kluden og trille en tur rundt...

Og må indrømme jeg blev positivt overrasket, den ser ud som ny inde under tæpperne i bagagerummet.. og nødhjulet er helt nyt og har aldrig været monteret :D Nu kan den lidt igen, og næste projekt blir en ordentlig gang polering..
Brugeravatar
PartyPhreak

Geografisk sted: Tåstrup, Storkøbenhavn

Indlægaf PartyPhreak » man 13. okt 2008 11:08

Lige lidt billeder fra projektet...

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Brugeravatar
PartyPhreak

Indlægaf MrT » man 13. okt 2008 17:17

Skønt med de billeder - lige hvad jeg manglede til mit \"vinter antenne projekt\" :)
MX-5 '93 - Miata
Brugeravatar
MrT

Indlægaf PartyPhreak » tirs 14. okt 2008 09:51

Godt at de kan hjælpe ;)

Det er kun hvis der sidder en stump derinde og er knækket at du behøver skille det hele ad.. Ellers kan du nøjes med at løsne den skrue som er afbilledet på billede 8, og den der sidder på undersiden. Så kan du hive \"antennestyret\" op og så er det bare at tænde for radioen og hive den gamle antenne op, holde klar med den nye antenne og slukke for radioen, så \"sluger\" den selv den nye antenne. På med styret igen og montere baglæns :wink:
Brugeravatar
PartyPhreak

Indlægaf MrT » ons 15. okt 2008 06:56

Bare rolig - jeg har slet ingenting nemlig, kun en stump antenne som 100% aldrig har været tæt på at være original :D Så skal have fat i motor og hele pivtøjet også.
MX-5 '93 - Miata
Brugeravatar
MrT

Tilbage til Problemer og løsninger