Solsorte..

Diskussion af alt om Mazda MX-5

Redaktør: Softtop

Solsorte..

Indlægaf Wackey » ons 18. maj 2005 21:59

er jeg den eneste der har problemer med solsorte?? De flyver lige ind i bilen.. har kørt 4 ned på de sidste 2 uger.. Hvorfor skal de lige ned forand min Mx5er.. de sviner helt vildt.. og så er det så klamt.. :evil: grr..
Brugeravatar
Wackey

Geografisk sted: Horsens

Indlægaf jepperimmen » tors 19. maj 2005 09:35

Solsorte har jeg ikke problemer med. Krager er også ret intelligente og småfugle generelt plejer ikke at være et stort problem.

Derimod er jeg ofte i nærkamp med agerhøns, duer og fasaner. Det må simpelthen være de dummeste dyr der findes :roll: :roll:

På min rute til og fra arbejde (har selvfølgelig fundet en parralelrute med gode sving frem for hovedvejen) kører jeg gennem store skovarealer, hvor ejeren udsætter en STOR mængde fasaner, som han efterfølgende kan skyde ned - det hedder vel put-and-take? Jeg ved præcist i hvilke sving fasankolonierne holder til og indtil videre er det gået uden tabte fjer og buler.
NB-FL - 2004 - 1.8 Sport - Lots of modifications..
Brugeravatar
jepperimmen

Geografisk sted: Midtjylland

Indlægaf Zookeeper » søn 22. maj 2005 09:26

Jeg har lidt det samme problem bare med insekter - har prøvet at dytte og blinke med lygterne, men lige lidt hjælper det. :D
Har nu en Laguna blue 1.8'er fra 1994
Zookeeper

Geografisk sted: Vissenbjerg

Indlægaf Wackey » søn 22. maj 2005 10:48

Zookeeper skrev:Jeg har lidt det samme problem bare med insekter - har prøvet at dytte og blinke med lygterne, men lige lidt hjælper det. :D

Hehe.. min er os smort ind i dem :cry: og havde enda lige vasket den :evil:
Brugeravatar
Wackey

Geografisk sted: Horsens

Indlægaf Danny » man 23. maj 2005 18:21

Det dyr der har irriteret mig mest i år, må nok være den råbuk der valgte at lave kamikaze på min stakkles 5´er en tidlig morgen :evil:
Det blev til en mindre trykket forskærm hvorimod hjorten ikke kunne kureres med en panodil for at sige det mildt.
Tid til 6-stemplede kalipre måske...
Danny

Geografisk sted: Videbæk

Indlægaf Webmaster » tirs 24. maj 2005 21:57

Hrmmmm... hvad med ænder???

Mødte en stædig and ude ved Gundsø, som stod midt på vejen og ikke ville flytte sig. Måtte faktisk bremse næsten hårdt op for ikke at påkøre den.. Lidt dyt dyt - quack quack - vrooum vroum - hjalp ikke... Det var først da jeg trykkede på knappen til de onde øjne, der pludselig poppede op, at den fik gang i vingerne :twisted: :roll:
Christian / Webmaster / http://www.five-speed.dk
1,6 BRG Limited Edition, 1991
1,6 Crystal White, 1991 - Project Race Car
1,5 Soul Red, 2017
Brugeravatar
Webmaster
Site Admin

Geografisk sted: Fredensborg

Tilbage til Diskussion