Til info.... http://www.dinepenge.dk/bil/artikel/pas ... artfaelder
Billeder af MX-5'ere skal på Five-speed.dk - ikke til Politiet's sort/hvid arkiv!
Redaktør: Softtop
Webmaster skrev:Billeder af MX-5'ere skal på Five-speed.dk - ikke til Politiet's sort/hvid arkiv!
Viggoman skrev:Webmaster skrev:Billeder af MX-5'ere skal på Five-speed.dk - ikke til Politiet's sort/hvid arkiv!
Tjae, hvor svært kan det være når adressen på fælderne er offentlig? Kører man for stærkt på de strækninger er man da dummere end politiet tillader. Sådan helt bogstaveligt![]()
En af de mest fede ting ved en MX5 er at man ikke behøver at bringe pappet i fare for at have det sjovt. Og skal den have gas for alvor er det eneste fornuftige sted på en trackday
motorbøllen skrev:Det ser ikke ud til at blive særlig dyrt for mig.
Jeg får tit at vide at jeg kører som en træt morfar, så der bliver vist ikke de vilde afskrivninger der.
Viggoman skrev:Nu kan Viskinge vel ikke ligefrem kaldes en indfaldsvej til Kalundborg (10 km udenfor). Jeg har kørt på den strækning rigtigt mange gange (jeg fisker bl.a. på Asnæs) og turen fra Holbækmotorvejen til Kalundborg kan godt give kløe i højrefoden. Og mig bekendt har strækningen ved Viskinge været ramt af indtil flere alvorlige uheld. 80 km/t der + fartfælder er sgu fint med mig.
I Gentofte er der generelt 50 km/t (bymæssig). Er man i tvivl om hvor hurtigt man må køre kan man jo skæve til sin GPS.
Jeg har kørt bil i 32 år og har vel efterhånden trillet en lille million km. Til dato har jeg høstet 4 fartbøder (heraf den ene på Skovvej lige øst for Viskinge) og såvel konen, ungerne og vennerne synes jeg kører lige stærkt nok. Jeg vil kalde det lidt frisk kørsel![]()
Jeg er sjovt nok aldrig stødt på en af Politiets "pengemaskiner". Taget i betragtning hvor meget det koster at køre i en gennemsnitlig familiekrydser (vel en 50-60 kilo om året med det hele) skal man godt nok rende ind i mange fartbøder før det begynder at tynge bilbudgettet.
hasse skrev:Har idag læst, at i prøveperioden på det næste år, bliver de flyttet rundt
OG
der er ikke kameraer i!!!!!!
(Ka' godt være, at det også står et eller andet et eller andet sted ovenover om dette. Har kun skimmet).
hasse skrev:Altid6 skrev:
"Hmm hvorfor mon 2 ud af 10 fotofælder bliver opstillet ved indfaldsveje ind og ud af Kalundborg "
Er der ikke noget om, at du bor dér???
Ja om ikke andet, så bliver de stærekasser da til gavn for fuglelivet.
Men det er vel egentlig også meningen med stærekasser.
Har idag læst, at i prøveperioden på det næste år, bliver de flyttet rundt
OG
der er ikke kameraer i!!!!!!
(Ka' godt være, at det også står et eller andet et eller andet sted ovenover om dette. Har kun skimmet).
Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 0 gæster