@Kuksi:
Glæd dig! ... jeg har en magen til i min, og den kan sagtens mærkes. Ikke så meget som min front strut brace, men den kan helt klart mærkes, og det føles som en klar forbedring. I retrospekt tror jeg måske jeg ville have afmonteret benzinslangerne inden jeg monterede den. Det var \"lidt\" svært at komme til i venstre side.
Har lige bestilt et sæt shock mounts fra FM og et sæt bump stops. Købt igennem performance5 og det blev 280£, i dagens valuta 2230 kr. Så det er en okay pris
Black Edition 1,6 fra 93 - Solgt juli 2013 Projekt racerbil 1,6 fra 93 - Købt november 2012 Vi ses på banen. Hilsen Jesper
Så kom posten sørme lige forbi med en pakke idag. Koni Sport Kit (SuperPro bumpstops er på vej). Når man nu alligevel skulle have alle bøsningerne skiftet
Kuksi '90 1,6 NA, classic red. Se bilen her:Billeder If it ain't broken, why not tweak it?
Det ser lækkert ud.
Og det skal de blive ved med.
RÃ¥d ved en evt. kommende rustbehandling:
Hvis du skal have det gjort hos et af rustbehandlerfirmaerne, vil jeg foreslå, at du pakker dem ind i plasticposer før behandlingen.
Tror ikke, at det tjener noget formål -tværtimod - at sprøjte dæmperne (og fjedrene).
Dæmperne blev lakeret med flere lag klarlak i aftes. Netop fordi de gerne må holde sig pæne. Fjederne får en gang polering og lakforsegler.
Undervognsbehandling er noget jeg selv tager mig af, så det er intet problem at undgå at ramme fjedre og dæmpere. Det er kun et spørgsmål om at være omhyggelig, og ta' sig tiden til at dække af.
Kuksi '90 1,6 NA, classic red. Se bilen her:Billeder If it ain't broken, why not tweak it?
SÃ¥ kom mine SuperPro bumpstops fra P5 i UK.
Er der nogen der har erfaring med hvilken højde de skal skæres ned til i forbindelse med Koni Sport undervognen?
For hvis det er ½ højde (som er et af de viste eksempler i vejledningen) så kan der jo blive 2 sæt ud af det.