Her er et par billeder.
Ham jeg købte den af bor på Fyn og er dansk importør af Wolf 3D motorstyringen. Vi snakkede lidt om FM turboløsninger og han fortalte at han havde hjulpet Andreas med at installere en FMII turbo med Hydra styrring på en MX-5, for ikke så længe siden og at sådanne en Hydra var noget af det værste han nogensinde havde arbejdet med. Han må vide hvad han snakker om, så det bliver nok en Wolf eller Megasquirt styrring som kommer i.
Jeg har lidt svært ved at finde ud af hvad det er for en turbo, altså hvad den ville kunne holde til. Her er hvad der står på den. Garrett A/R60 M24 1-2. Kan ikke helt afkode hvad det er for en model om det er en T28 eller T25 og hvad den kan holde til, men måske er der en som ved hvilke spec. den har. Ellers fik jeg en masse rør og fittings med, mange flere end dem på billederne, en intercooler, en BOV og manifold, samt nedgangsrør til udstødningen.
Det bliver ikke lige her i weekenden eller næste uge at den bliver installeret, men glæder mig til at påbegynde projektet. Mit næste projekt bliver bøsninger i hele undervognen og FM Shock mounts.