Opmærksomhed

Diskussion af alt om Mazda MX-5

Redaktør: Softtop

Opmærksomhed

Indlægaf Martin » lør 9. jul 2005 21:15

Det er sjovt som man kan få forskellige reaktioner når man kommer kørende i sin MX-5..

Normalt plejer det at være små drenge der råber \"WAOOOOOW\" eller \"FED BIL!!\" somme tider andre folk der kommer med en enkelt kommentar eller to..

I dag fik jeg dog en kommentar jeg ikke var så vant til... På en tur til liseleje strand i dag (lækkert vejr), kom vi langsomt kørende ned mod parkeringspladserne, igennem alle de mange badegæster, der kommer op fra standen. Der ser jeg en lille dreng, jeg vil skyde på en 5-6 år, hive
r vildt i sin far, der åbenbart var optaget af noget i den anden retning (tør ikke gætte på hvad).. men da hører jeg drenges kommentar: \"Se se se far... det er sådan en kiggende-øjne-bil!!\" ...der fik man jo helt bløde knæ :-) ...den kommentar havde jeg vist aldrig hørt før..

andre af jer der har fået sjove kommentarer til det pragtfulde køretøj i løbet af sommeren?

martin
Tidl.: V-Special (91'silverstone)
Nu: Lotus Elise s1 111s
http://www.lotuselise.dk
Brugeravatar
Martin

Geografisk sted: Brønshøj

Indlægaf Danny » man 11. jul 2005 13:54

Jeg oplevede noget lignende.
Jeg kom tilbage til 5'eren på p-pladsen efter en tur i sommerland, og der stod en lille knægt også omkring de 5 år. Han sagde den var \"rigtig meget sej\", hvorefter han pegede på de andre biler og sagde: \"den er grim, den er grim og den er grim\" osv.
Det rigtig sjove er, at en af de andre var en Porche Carrea :lol:

Men jeg undrer mig over at jeg næsten aldrig ser andre MX-5'ere for tiden, sidst var til DHB. Og jeg kører ellers i den hver dag. I kan da ikke alle sammen være på ferie 8)
Danny

Geografisk sted: Videbæk

smiler

Indlægaf Claus » lør 16. jul 2005 18:50

Holdte for rødt i en to spors bane med kluden nede og ventede på at det blev grønt..i venstre svingsbanen kom en Peugeot 307 med en 8årig knægt på passagersædet...ud af vinduet råber han...feeed bil...hvor stærkt kan sådan en køre ?
Jeg når ikke og svare, for imellem ham og mig kommer der en 3 meter høj og sort Porsche Cayenne, du ved den model der vejer lige så meget som månen....når dog og råbe til ham \"tak og at den er hurtig nok\" inden det skifter til grønt.
Ville ikke skuffe knægten for jeg nåede lige og se at det var turbo udgaven der holdte ved siden af mig. Så jeg cruisede blot videre og nød vejret.
Mazda MX-5 Miata 10th Anniversary Model årgang 2000
http://autospeed.com/cms/A_109797/article.html
Brugeravatar
Claus

Geografisk sted: Roskilde

Tilbage til Diskussion