Værksted med weekend service?

Diskussion af alt om Mazda MX-5

Redaktør: Softtop

Værksted med weekend service?

Indlægaf Martin » ons 22. apr 2009 12:48

Er der nogen der kender et værksted der udføre arbejde i weekenden. Det er meget simpelt arbejde jeg skal have udført. Olieskift og udskiftning af en kat... men har aldrig tid i hverdagene :-(
Tidl.: V-Special (91'silverstone)
Nu: Lotus Elise s1 111s
http://www.lotuselise.dk
Brugeravatar
Martin

Geografisk sted: Brønshøj

Indlægaf BNI » ons 22. apr 2009 13:57

Medmindre du virkelig hader at få beskidte fingre, så har gør det selv værkstedet i Sydhavnen åbent hele weekenden til kl 19, så det burde være til at nå.

Kender ikke nogle værksteder der har weekendåbent på fast basis (der må dog næsten være nogle stykker. Har bl.a. hørt om et døgnåbent værksted i KBH der dog mest var tilstede, for at holde taxier kørende).
En sidste løsning er at tage en bytur i din mx-5 og rulle lidt rundt i sydhavnen/gl. køge landevejområdet og spotte et (lille) åbent uautoriseret værksted.
1994 NA BRG - 1,8
BNI

Geografisk sted: København

Indlægaf motorbøllen » ons 22. apr 2009 22:14

Jeg mener at kunne huske at der ligger et lille gør det selv værksted i Rødovre, på en af de små sideveje ved Korsdalsvej/ Valhøjs Allé.
Det er en automekaniker der holder sit værksted åbent for pøbelen i weekenden og hans priser er overkommelige, og han er velbesøgt.

Ellers er der et gør det selv i Køge og hvis du ikke har skruekriblen i dine fingre, så send en pb, for en kat og et olieskift, kan selv jeg finde ud af, og jeg vil da gerne være behjælpelig, såfremt at min tid tillader og jeg ikke har planlagt andet.
Der falder sgu nok ikke noget af mig, for at bruge lidt tid på det.
NA Miata 93´ Mariner Blue

Vil du ha´ forhjulstræk. Så bak.
Brugeravatar
motorbøllen

Geografisk sted: Udkantsdanmark

Tilbage til Diskussion