Hvis der er nogle der ligger inde med et dobbelt udstødning til en NB, så er jeg meget interesseret!
Jeg vil nemlig have sådan et monteret på min jubilar her til sommer
Jeg forventer naturligvis at det er i god stand..
Kasper Lund
Redaktør: Softtop
Kasper Lund skrev:Jeg har skrevet til Piphest ja, men intet svar :-/
Piphest skrev:Hej Kasper,
Piphesten her.
Jeg beklager meget at jeg ikke har fået svaret dig endnu på din PM. Jeg er selvstændig og har haft rigtig travlt i firmaet, så jeg har simpelthen ikke været her inde rigtig længe.
Jo jeg har en RacingBeat dobbelt udstødning + cat, som jeg overvejer at få skiftet ud, da jeg nu har fået turbo i min Miata.
Faktisk havde jeg bestilt Flying Miata's 3" udstødning, men da der var gået 5 uger uden de havde sendt den, annulerede jeg den igen. Det er ret typisk for amerikanske virksomheder, de tisser sgu ikke samme dag som de lyner ned...
Jeg har derfor besluttet, at jeg venter med at skifte til jeg kan finde en 3" turbo -udstødning med to udgange. Jeg har lagt en forspørgsel på denne hos FM, så må vi se om de vil lave en sådan på et tidspunkt.
Udstødningen jeg har nu, er som sagt fra RacingBeat, er i rustfri stål og i super fin stand.
Så finder jeg en erstatning for min, så skal jeg nok lige give lyd fra mig.
Og endnu en gang undskyld at jeg ikke har fået svaret før.
JC
Kasper Lund skrev:Piphest skrev:Hej Kasper,
Piphesten her.
Jeg beklager meget at jeg ikke har fået svaret dig endnu på din PM. Jeg er selvstændig og har haft rigtig travlt i firmaet, så jeg har simpelthen ikke været her inde rigtig længe.
Jo jeg har en RacingBeat dobbelt udstødning + cat, som jeg overvejer at få skiftet ud, da jeg nu har fået turbo i min Miata.
Faktisk havde jeg bestilt Flying Miata's 3" udstødning, men da der var gået 5 uger uden de havde sendt den, annulerede jeg den igen. Det er ret typisk for amerikanske virksomheder, de tisser sgu ikke samme dag som de lyner ned...
Jeg har derfor besluttet, at jeg venter med at skifte til jeg kan finde en 3" turbo -udstødning med to udgange. Jeg har lagt en forspørgsel på denne hos FM, så må vi se om de vil lave en sådan på et tidspunkt.
Udstødningen jeg har nu, er som sagt fra RacingBeat, er i rustfri stål og i super fin stand.
Så finder jeg en erstatning for min, så skal jeg nok lige give lyd fra mig.
Og endnu en gang undskyld at jeg ikke har fået svaret før.
JC
Du er tilgivet
Jeg er selv selvstændig, og kender til det at have travlt!
Giv endelig lyd fra dig - Jeg er køberen..
I mellemtiden har jeg dog bestilt lidt lir, og et Pipercross filter til at stille sulten!
Piphest skrev:Cool! Det er altid fedt at høre andre der er selvstændige.
Hvad er det du arbejder med?
Kasper Lund skrev:Piphest skrev:Cool! Det er altid fedt at høre andre der er selvstændige.
Hvad er det du arbejder med?
Jeg har et marketings- og IT firma i Esbjerg
Hvad med dig?
Tilbage til Køb, salg og bytte
Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster