... og så er der en maaaasse dejlig elektronik i TT'eren som dens næste ejer vil komme til at blive træt af at gå og fikse på, her om en 10-15 år
Softtop'en er elektronisk, kan endda bruges mens man kører. Windbreakeren er elektrisk, kører op bag sæderne - men den er elendig i forhold til den på MX-5'eren, jeg vil næsten vove at påstå, at køre med windbreaker i TT'eren svarer til at køre uden, i MX-5....
Så er der en hækspoiler, som selv kører op ved 125 km/t og ned igen under 70-80 km/t så vidt jeg har lagt mærke til. Smart nok, og lidt lir (men den er der vel for en årsag, jeg kan forstå de ældre TT'ere blev lidt sløsede i røven når den kom op i fart). Vinduerne kører selv et par milimeter op og ned når man åbner/lukker dørerne, sikkert for at lukke tæt?
Men diesel....
Hasse,
Maleren anbefalede at jeg om et par måneder (når lakken har \"dampet af\") kører til en maler og får lavet en ordentlig lakforsegling, og derefter hver halvandet år cirka, måske endda årligt hvis man er rigtig glad for den. Han sagde at man da godt kunne bruge det man selv smører på osv, men at det ikke vil blive lige så godt. Jeg ved intet om det, så kan jo kun lappe i mig af hvad han siger, og hvad jeg får af gode råd herinde
Mht. bilvask anbefalede han at vaske den i regnvand. Simpelthen når det regner, ud med den så den kan blive skyllet så ren som muligt, insekter osv. blødgøres. Derefter med en blød god svamp med en ordentlig shampoo i, vaske bilen ren. Til sidst, et kvalitetsvaskeskind til at tørre den af med, som selvfølgelig er vredet op først for at sikre der ikke er snavs e.l. der kan ridse.