Hejsa,
Jeg vil høre om andre har været udsat for lignende med deres mx5'er.
Jeg skal bruge et dørhængsel til min bil, værkstedet har bestilt et den 09.06.2009. Fantastisk. Forventet leveringstid den 12.06.2009...HURTIGT tænker man og siger til sig selv, YES så kan bilen komme ud i solen igen.
MEN NEJ!!
d.d venter jeg stadig på dørhængslet, som ifølge mazda motor danmark stadig er i JAPAN?? og skulle komme med fly til Belgien i denne uge..
Husk jeg har ventet siden den 09.06.2009...
Hvornår hængslet ville være i Dk var ikke til at sige men i slutningen af næste uge var nok til at forvente??!! WHAT DA F***??
Herefter skal det først monteres så mine udsigter er 2-3 uger endnu!!
Det er sgu da for sindsygt!!! og Mazda Motor Danmark er ikke til at stikke i!!
Værkstedet har så allerede taget skærmen af, da denne skal af før de kan montere hængslet! derfor kan jeg ikke køre i min bil!!
Nåh, tænker man så... jeg får vel en lånebil til en fornuftig pris?? nu når Mazda har kvajet sig...
NEJ det skal koste mig kr. 1.600 for 14 dage!!! dvs. jeg skal betale for deres fejl??
Er der andre som har været ud for lignende med deres mx5'er?? kan det virkelig tage så lang tid??
Jeg ved at bilen er lidt speciel og ikke så mange kører i dk, men havde jeg fået at vide at serviceniveauet var så lavt havde jeg måske valgt et andet værksted eller måske en hel anden bil og mærke!!
Lad mig høre om jeres episoder både gode og dårlige!