forsikring hvor meget?

Diskussion af alt om Mazda MX-5

Redaktør: Softtop

Indlægaf Danny » fre 2. sep 2005 15:45

Jeg tror den er go' nok.
Da jeg i sin tid skulle finde et selskab skulle jeg bla. af med 36.000 i kasko ved Tryg hvis det stod til dem. Og det gør sig også gældende andre steder.

Og hvis jeg gik med til den aftale ville det blot betyde, at der ville blive (meget) mindre penge tilovers til vedligeholdelse af bilen osv., og så kan det ikke rigtig betale sig længere.
Men har man pengene, ja hvorfor så ikke? Det er jo en MX-5 :wink:

Og sålænge vi bare har billig benzin og lave registreringsafgifter kan vi jo ikke tillade os at brokke os vel :D
Danny

Geografisk sted: Videbæk

Indlægaf Webmaster » fre 2. sep 2005 16:04

Danny skrev:Og sålænge vi bare har billig benzin og lave registreringsafgifter kan vi jo ikke tillade os at brokke os vel :D
Du glemte lave priser på bolig og de rimelige skatter!!!
Christian / Webmaster / http://www.five-speed.dk
1,6 BRG Limited Edition, 1991
1,6 Crystal White, 1991 - Project Race Car
1,5 Soul Red, 2017
Brugeravatar
Webmaster
Site Admin

Geografisk sted: Fredensborg

Indlægaf Helge » fre 16. sep 2005 15:39

123 registrerede brugere og kun 12 svar, det er ikke meget. :o

Kan det mon skyldtes at de andre har så gode/billige forsikringer, at de ikke vil delagtiggøre andre i deres deal… :roll:
RC-07-1.8 Sunlight Silver
Brugeravatar
Helge

Geografisk sted: Odsherred

Indlægaf Felix » man 19. sep 2005 15:48

Hej Helge - Jeg tror ikke folk sidder og putter sig, men snarere at alle tal er kommet på bordet.
Selv betaler jeg som elitebillist omkring 8500,- om året i kasko med fastpræmie. 5300,- i selvrisiko på ansvarsskader 0,- på hærværk og parkeringsskader.
Er der nogen der har tænkt på muligheden at benytte dette forum som vippestang til at få en god aftale med et forsikringselskab? :roll: Med så mange MX-5'ere i en hat er der tale om mange penge og det må derfor være en OK deal for dem at få os alle som kunder... :lol:
Sølvfarvet NA 1990
Brugeravatar
Felix

Geografisk sted: Roskilde

Indlægaf Zookeeper » man 19. sep 2005 16:54

Felix skrev:Hej Helge - Jeg tror ikke folk sidder og putter sig, men snarere at alle tal er kommet på bordet.
Selv betaler jeg som elitebillist omkring 8500,- om året i kasko med fastpræmie. 5300,- i selvrisiko på ansvarsskader 0,- på hærværk og parkeringsskader.
Er der nogen der har tænkt på muligheden at benytte dette forum som vippestang til at få en god aftale med et forsikringselskab? :roll: Med så mange MX-5'ere i en hat er der tale om mange penge og det må derfor være en OK deal for dem at få os alle som kunder... :lol:

Har nævnt det for Codan og de var da ikke afvisende men det skal jo styres, f.eks via klubben således at medlemskabet udløser Rabat! (og dermed endu en god grund til at blive medlem)
Har nu en Laguna blue 1.8'er fra 1994
Zookeeper

Geografisk sted: Vissenbjerg

Foregående

Tilbage til Diskussion