All items purchased online between 12.00GMT on Thursday 27th August and 24.00hr on Monday 31st August will be discounted by a full 10%.
Julegaverne skal købes tidligt i år !
Redaktør: Softtop
All items purchased online between 12.00GMT on Thursday 27th August and 24.00hr on Monday 31st August will be discounted by a full 10%.
Ozan Yücelbas skrev:Puha de mangler hvis til huslejen. må hellere bestille bremser
And skrev:Aargh - pander, nogle af bøsningerne er ikke blot i restordre, de forventer levering til NOVEMBER! Tror jeg canceller den del af ordren og henter dem fra IL i stedet.
Kuksi skrev:Ja så er jeg da lidt mere heldig end dig And. Min pakke kommer i morgen formiddag. Men de må have haft travlt der ovre. For det er første gang jeg ikke har fået det om onsdagen, når det var bestilt om søndagen.
Faktisk har de først fået det afsendt onsdag. Nå men det er jo heller ikke den letteste pakke, med bla. et batteri. Så måske det er afsendt anderledes end det plejer. For de 160kr forsendelsen koster, kan man jo dårligt få en pakke sendt indenlands her i DK.
Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 1 gæst