Piphest skrev:Det er da fint, hvis han vil og kan gøre det, og vel at mærke så den bliver lovlig og at han ikke bare tager røven på jer. Jeg kan ikke se at han fordi han har rodet med den kompressor og en gang har kørt ræs, eller at han for den sags skyld har et netværk, skulle kunne gøre at han kan få den godkendt så den bliver lovlig?
Jeg tror bare ikke på at ham Fætter Rotex -drengen er hævet over loven eller at han kan gøre noget så han bliver det...
Jeg synes tonen her i tråden er blevet en anelse skinger
Måske er det fordi jeg har kendt til Rotrex i en del år og faktisk har en ide om hvordan de opererer, men var det ikke en ide og se hvordan projektet udvikler sig iden det skal skydes ned - eller i det mindste og ytre skepsis og forbehold på en saglig måde.
Det virker lidt som om du tror Rotrex er et hobby projekt der forgår i en rodet garage, men faktisk er der tale om et teknologi basseret dansk firma vi kan være ret stolte af.
Kolstrup kan forøvrigt sige , at havde gjort lidt mere end at havde "rodet med den kompressor" for han har faktisk været med til og etablere firmaet. Men prøv selv at google lidt
PS. Forøvrigt er Rotrex en del af A.P. Møller Mærsk gruppen, så det betyder vel næsten De er hævet over loven