Så jeg vil godt ligge ud. Jeg vil starte med at sige at jeg lige er fyldt 32 år og ALDRIG bliver voksen, når det kommer til toys for boys
Jeps er rimelig bidt af motorsport, hvilket skinner igennem, når man ser på min hobby. Jo jo jeg spiller da også golf når det er godt vejr (hcp 7 hvis nogen spørger), men mon ikke også at der er nogle racerkører som gør det i deres fritid.
Når ikke jeg kan køre race i min MX-5, så holder jeg reflekserne vedlige, ved en gang computer race.
Så har jeg også en god undskyldning for at have mit racersæde stående fremme, når ikke det sidder i bilen. Køre Rfactor, Race07, GTR og STCC. Ser dog vældig frem til at GT5 kommer på gaden, så må jeg udfordre nogen af jer i online MX-5 race.
Har skam også en kreativ side, men igen har det med motorsport at gøre.
Har selvfølgelig kælderen fuld af racerbane. Dette er en SCX Digital racerbane på 20 meter. Har haft den i et par år, men nu er det rigtige design fundet og banen er ved at blive bygget op med scenery. Det tager langtid og det er ligesom at gå i folkeskole igen, at lege med papmache. Regner med at være færdig engang til foråret. Men dette er skam ikke for sjov race. Vi er en klub, hvor der bliver kørt meget seriøst race, efter et reglement og selvfølgelig om pokaler. Det er anden sæson vi er igang med nu og der er virkelig kamp om placeringerne, når vi køre hver anden uge. Banen er digital, hvilket gør det muligt at køre 6 biler på banen på samme tid. Alt er styret via computer og alle informationer bliver vist på de 2 skærme, så man heletiden har styr på sin situation. Alt bliver registreret og vist, omgangstider, hurtigste tider, banerekoder, brændstofforbrug, tid i pit, placering, hastighed, afstand til alle de andre køre osv. Vi køre med Formel 1 biler og der bliver kørt om et køremesterskab og et konstruktørmesterskab. Det bliver afviklet så rigtig som det er muligt, med fri træning Q1 - Q2 - Q3 og selve løbet.
Det var lidt om hvad jeg roder med når ikke der bliver pudset på bilen. Hvad med jer???