af Felix » tirs 1. nov 2005 23:28
Jeg har selv sat centrallås i min NA'er sidste sommer - dog ikke fra T. hansen men et sikkert meget tilsvarende kit med to servomotorer, der trækker dørlåsene. De bliver styret fra en alarm med startspærre jeg installerede ved samme eljlighed. Med et ekstra relæ jeg købte til kører ruderne op når der låses på fjernbettjeningen og centrallåsen bliver aktiveret. Kan varmt anbefales at få ruderelæet installeret når man nu alligevel er igang. det kostede vist kun et par hundredelapper og det er skønt ikke at skulle tænke på at huske at rulle ruderne op ved parkering. Jeg havde ingen problemer med monteringen og jeg mener endda at jeg kunne anvende nogle af de huller der allerede er i dørrammen så jeg behøvede ikke at bore nye huller. Jeg skal om ikke så længe have set på sideruden og kan i den forbindelse tage et billede af monteringen så det kan se hvordan jeg har sat det op. Der går nok lige et par uger før jeg får tid hvis du kan vente så længe. ellers er det som sagt relativt uproblematisk.
Sølvfarvet NA 1990