Redaktør: Softtop
Ozan Yücelbas skrev:Hahaha... Har faktisk overvejet at ta mx5`en ud af garagen for at køre lidt sidelæns... men tror ikke det er helt forsvarligt med alle de børn der leger i sneen
Webmaster skrev:Hvem kan lave den bedste video med en dansk snekørende MX-5 ??? Gerne sidelæns...
altid6 skrev:Der ligger 45 cm sne i min indkørsel, så den eneste video jeg kan lave er en MX-5 der spinder hjul for vildt, men ikke rør sig ud af stedet, da den står solidt plantet på maven. Så den lille sorte er puttet i garagen, i ly for den grumme sne og salt.
BB skrev:altid6 skrev:Der ligger 45 cm sne i min indkørsel, så den eneste video jeg kan lave er en MX-5 der spinder hjul for vildt, men ikke rør sig ud af stedet, da den står solidt plantet på maven. Så den lille sorte er puttet i garagen, i ly for den grumme sne og salt.
Jeg har måtte opgive at komme ind i min i dag. Begge døres gummilister er simpelthen frosset. Det er straffen for, at jeg for et par uger siden stod med silikone flasken og tænkte det da alligevel ikke blev vinter foreløbig![]()
Lidt surt først at bruge tid på at grave dørene fri og så opdage det var spildt. Nu håber jeg så på solskin, så dørene kan tø lidt.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster