Lurendrejer skrev:Der er vel ikke nogen der skal være "bange" for at kommentere på arbejdet og komme med input. Personligt har jeg ikke meget at byde ind med udover min glæde over projektet. De ting jeg så har en holdning til ikke hører hjemme er spydige og, undskyld ordvalget, kortsynede og tomhjernede kommentarer hvis eneste mål er at skabe dårlig stemning og ødelægge det for alle os andre. Jeg har lidt på fornemmeren at nogen (en enkelt person) har et personligt korstog i gang for at stoppe projektet, fordi han valgte at gå en ulovlig vej med turbo'er og hvad dertil hører. Så ville det da også være irriterende hvis andre kunne have det sjovt, uden at komme i problemer med loven. Dette må gerne tages som et personligt angreb i stil med det der blev lavet på frontløberne og de udenforstående eksperter der blev lavet tidligere i tråden. Hvis man kigger på den larm der har været her og tænker tilbage på den larm der var omkring mx5klubbens 35 kroner til formanden er der et forbløffende navnesammenfald i de værste "brummere". Tankevækkende? - Det er desværre ikke min ret at ytre min holdning på dette site, men det er da ihvertfald min ret at tænke mit.
Hej Lurendrejer,
Tak for de søde ord.
1. Der var nu altså intet spydigt i det jeg skrev, jeg skrev blot fordi der var noget jeg ikke forstod. Faktisk stillede du selv lignende opklarende spørgsmål.
2. Jeg synes kun det er en super cool ting hvis det lykkedes. Jeg stiller kun spørgsmål fordi jeg sommetider hører ting der lyder modstridende med hvad andre har fundet ud af tidligere og skrevet om i andre tråde og hvad jeg har hørt, opfattet mv.
Hvordan skulle jeg i øvrigt kunne stoppe noget ved at stille nogle spørgsmål til ting man tror eller mener er anderledes end det der bliver skrevet? Det kan da højst have den effekt at man kan opdage en ting i tide og få korrigeret efter det.
Ja, eller der kan komme det ud af det at
jeg bliver klogere, hvilket jeg synes jeg er blevet ved at læse med her.
Jeg har faktisk undersøgt en af de ting jeg synes lød helt forkert, og har fundet ud af at man faktisk godt kan få forsikret sin bil med flere heste, uden at den skal hedde eller være en anden model, det kommer helt bag på mig, men er jo helt i tråd med hvad Jeppe skriver, så igen POSITIVT positivt!
3. Umiddelbart synes jeg det eneste "tomhjernede" her på tråden lige nu er dine enormt sure opstød og dine angreb på mig, men allright det skal du selvfølgelig have lov til, selv om det flytter focus lidt væk fra projektet som det jo egentlig handler om.
4. Hvad er det med de 35 kr. i forbindelse med klubben (mx5clubben)?
Jeg ved der var mange (ikke bare mig) der synes det var underligt at man i sin tid valgte at dække formandens internetforbindelse, noget af telefonregningen og frimærker, men samtidig ikke støttede de ellers gode arrangementer der var.
Personligt meldte jeg mig ud af klubben (hvis du vil vide det) fordi der var nogle der havde lavet et arrangement som de (lidt modvilligt) havde fået lovning på støtte til, men hverefter de alligevel ikke fik en krone til det, det sammenlagt med det førnævnte mht. støtte til div af formandens ting.
Kan vi nu hvor du er kommet af med "luft" og jeg (forhåbentligt) har svaret dig på en måde som din og andres mødre ikke kan tåle at høre, komme tilbage på sporet
Ellers send mig en PB og fortæl mig hvor dum du synes jeg er, men hold det fra tråden.

10AE - 2.0L FMII GT3071R, 750cc dyser, FM dual fuel rail, VEMS og Yokohama s.drive - 365 hk. 410 Nm.