Placering af drænhuller

Diskussion af alt om Mazda MX-5

Redaktør: Softtop

Indlægaf motorbøllen » ons 27. jan 2010 19:32

Jeg gav den blå en tur idag, efter at undervognen fik sin jævnlige afvaskning.

Den fik med trykluft og der var ikke meget snask. Heller ikke ude i forskærmene.

Og det var altså for svært at drifte samtidig med at man skal holde sit cam i hånden, så væk røg kameraet og frem kom det store smil.

Hvis der er noget sne imorgen hører jeg lige en af gutterne om han er frisk på at filme, og så må den blå bare ud igen.
NA Miata 93´ Mariner Blue

Vil du ha´ forhjulstræk. Så bak.
Brugeravatar
motorbøllen

Geografisk sted: Udkantsdanmark

Indlægaf And » tors 28. jan 2010 08:37

Claus skrev:Trykluft hjælper hver gang, fra bunden af.....samtidig er det perfekt til at gøre rent på områder hvor det ellers vil være umuligt....tænker specielt på de første 2 billeder...

Hvorfor egentligt nedefra og op - jeg er klar over at en prop lettest løsnes den vej fra. Men man risikerer også at en en "fontæne" af skidt står ud over kabinen, med mindre der dækkes af med et stykke stof/papir?
And - ´92 NA Black & Tan Billede

"And - du kan kun snakke om: diesel, kaffe og Scania" - citat fra studiekammerat.
Brugeravatar
And

Geografisk sted: Svendborg

Indlægaf hasse » tors 28. jan 2010 09:35

Vil foreslå fgl.:

Sørg for, at \"lukkeklappen\" nederst i afløbet enten låses fast i \"åben stilling\" og/eller renses, så den går let.

Kom så en vandslange ned i afløbet ovenfra.

At \"overløbsbassinet\" foroven skal være rent, siger sig selv.

Et argument for at gøre det nedefra og op KAN være, at der sidder så stor en prop i afløbet, at den ikke kan komme forbi \"ventilen\" forneden.
Hasse
1990, Crystal White.
hasse

Geografisk sted: Den anden Verden

Foregående

Tilbage til Diskussion