For det allerførste, de idioter der ikke mener det er nødvendigt med vinterdæk, og som alligevel skal ud og køre, og derfor højst kan køre 10 km/t
Til daglig kører jeg Subaru, og dette vejr beviser hvilken totalt overlegen bil det er, - (de laver desværre ingen cab's - det er derfor jeg har valgt MX5 til frisk lufts bil) - den kører og trækker og er fuldstændig ligeglad med underlaget.
men så flipper folk når man på en helt almindelig vej, - der er snedækket, og hvor de selv kører 20-30 km/t - og der ingen modkørende er -, hvis man vover at overhale dem. Der blinkes lystigt med lygterne, dyttes i horn og alt muligt, for man kan da ikke overhale hvis der er sne på vejen
- for når de synes det er svært at køre bil, ja så skal alle andre også synes det...
Seriøst venner, hvis i går i bilhandle tanker ( ikke vores kære MX naturligvis) - skal skifte firmabil eller whatever, så læg vejen forbi en Subaru forhandler og prøv hvordan en rigtig bil kører! (for ved jeres valg af MX5 ved jeg jo allerede i er til Japansk kvalitet!
Nogle gange i disse tider skulle man have en streamer i bagruden der blinkede \" Jeg kører Subaru med symmetrical AWD\"
jaja, og i behøver ikke komme med den der \" ja, men husk at den ikke bremser bedre end andre biler\" - hvem taler om at bremse?