Teal skrev: Vil det sige at hvis NB projektet bliver godkendt til syn så bliver næste punkt et NA projekt? 1.6 eller 1.8?
Ja, Kraftwerks er ved at have kittet klar - NA 1,6 kommer sikkert først
Redaktør: Softtop
Teal skrev: Vil det sige at hvis NB projektet bliver godkendt til syn så bliver næste punkt et NA projekt? 1.6 eller 1.8?
Jeg satser paa at de mange kilometer ikke har noget at sige i forhold til loesningen (220.000 km). Hvis bare motoren spinder som en mis og ikke fejler noget.
Lurendrejer skrev:Jeg satser paa at de mange kilometer ikke har noget at sige i forhold til loesningen (220.000 km). Hvis bare motoren spinder som en mis og ikke fejler noget.
I de gamle dage brugte man kun motorer som havde kørt langt til F1 - så vidste man at de kunne holde![]()
Men det er vist go latin at få kværnen kompressionstestet for at se hvorvidt motoren er sund eller ej.
jepperimmen skrev:Jeg har fået et par beskeder om status, så hermed:
Kittet er monteret i bilen, der fortsat står hos http://www.ccr-racing.dk. Hvis man kigger ud af vinduet vil man se at det ikke er MX-5 vejr og vi afventer at sne og salt er væk fra vejene, så kittet kan blive justeret og kørt ind.
Der købes desuden endnu en (tysk) bil, som får kittet monteret. Hensigten med den er at bruge den ift. TÜV-godkendelse i Tyskland.
Det ser dermed fortsat lyst ud ift. at have alt klart til foråret
Ozan Yücelbas skrev:Iøvrigt nogen der kender nogen omtrent priser?
Lurendrejer skrev:Er i nået så langt at i kan sige om det vil blive godkendt, eller ej? Hvad skal man købe hvis man skal ramme det kit som bliver godkendt? Kraftweks kittet ved IL? Eller er der nogle specielle sager man skal tage med?
En bekymring for mig har været; vil der være åbenhed og deleånd omkring projektet, eller vil der være én part som skal vinde ved dette økonomisk? Hvis man kigger på de godkendte turbo kits fra hgp, kan man jo ikke vriste en tüv godkendelse ud af hænderne på dem før man har brugt 50.000kr eller derover. Så vil godkendelserne være at finde på five-speed? Eller skal man købe et ganske bestemt kit, et ganske bestemt sted, til en ganske bestemt pris?
Jeg sidder og glaner på IL Motorsport kittet og overvejer at bestille, derfor dette indlæg.
På forhånd tak!
the chicken skrev:Det ville da også være rimelig dumt som firma at forære dataene væk![]()
Skulle Coca-Cola så også dele opskrifter med alle deres konkurrenter?
Tilbage til Tuning og modificering
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst