Jeg har spurgt TDR om prisen på 4x fælge.
SÃ¥ bestiller vi da bare en container
Jeg har sendt dem en mail med de dele jeg selv ønsker, så de kan beregne en fragt pris. Når jeg har fået svaret, går der nok ikke mange dage før jeg smider bestillingen afsted.
Hasse skrev
Code: RB-54100 (øverste)
Der står, at der er eet hul til justering.
1 hul er jo ingen justering
and features one (1) endlink attachment hole.
Men det er nu også helt klart en \"Hollow\" jeg går efter. Den vejer det halve, og er stivere.
Der må være en eller anden forskel i opsætningen af undervognen efter 94', da hullernes forsk. placering netop skal tage højede for dette. William sagde at netop at når min var sænket (Koni Sports Kit) så skulle jeg vælge justerbare end links. Så jeg havde muligheden for at trimme ind.
Men for at gøre hovedpinen total. Så hvad om man til sin 90' valgte den til 94'- og justerbare end links. Så havde man jo muligheden både at justere og for at skifte til det andet hul (i swaybar altså)
Du har ret. De forstærkede beslag er kun til fronten. Da det kun er disse der brækker ved den øgede belastning fra en stivere bar. Men du har da ret i at der kan blive nogle påvirkninger sideværs, som ikke tidligere har påvirket beslagene i bag.