Men bidt af det, det er jeg... aldrig har jeg haft så sjov bil, at det koster mig dæk som aldrig før samt brændstof er en anden sag. BILEN er købt, og den sælger jeg ikke lige med det samme
Nu til \"historien\"
Fruen og jeg, var til fødselsdags sjov, og der skulle til at komme spritus på bordet - Jeg havde egenligt planer om at køre hjem, men lysten meldte sig. Men da der ingen juice var i huset, og jeg endnu ikke havde drukket, drog jeg mod byen for at hente væske samt en fransk. På vej derned fik den lidt i sving osv, havde en ven med og han skulle da underholdes. Da vi kommer til bilen, ser vi en stor parkeringsplads, den skulle da lige prøves. OG vi prøvede den - masser af cirkler osv. men lige imens vi har det sjovest begynder ladelampen at lyse samt ABS. Generator er død, men vi lister hjem og et par dage efter er der en ny på.
Samme aften som den nye generator er på, skal den da lige prøve køres.
Jeg triller igen mod byen, og ud i et industrikvarter - her ligger \"min\" rundkørsel, den er stor og flad så man kan se igennem den, og her er ALDRIG trafik. Og den får høvl, helt ud med røven og jeg har det pisse sjovt, alene sådan en gang drift, gør at jeg er noget så glad for mit mx5 valg. MEN endnu engang er sjov = lamper.... denne gang er det noget der ligner en køler med springvand, PANIK PANIK.... skynder mig at slukke bilen og la den køle, tempmåleren står hvor den plejer, og det undre mig. Men lampen lyser
Ind til computeren, fat i Lunding og hører om det er noget han kender til.... Efter lidt forklaring frem og tilbage. når vi frem til at bilen IKKE har været ved at koge, men at den bare mangler sprinklervæske
Så indtil vidre er jeg imponeret, en bil fra 1991 - og der er kun gået en generator, og klodserne skal ha en skifter. ellers intet ivejen.
Så nu skal jeg ud og lege igen, måske jeg ser en ny lampe, hvis jeg gør, er det 3 dag i træk.