Ebay-oholic..

Diskussion af alt om Mazda MX-5

Redaktør: Softtop

Ebay-oholic..

Indlægaf Star » søn 4. apr 2010 22:29

Fantastisk sted dette Ebay (især den tyske) - købte forrige uge et sæt klarglas forlygter, som jeg skal bruge til at lægge kørelyset ind i, og konstaterede at de faktisk var rigtig pæne når de er monteret.

komplet med pærer ( som man ikke skal bruge, fordi den orange pære jo skal udskiftes med en klar) - stik og ledninger - total iorden pasform, 300 Dkr. for sættet incl forsendelse fra Tyskland.

Senere købte jeg en S-power sportsudstødning (bagpotte alene) med forkromet 9 cm afgangsrør - inkl forsendelse fra tyskland... 1400 Dkr.

Igår vandt jeg auktioen på en styrtbøjle i poleret rustfri stål (altså en pynte en af slagsen, ikke en racing - for 600 kr inkl forsendelsen fra Tyskland.

Er det mig der er naiv, eller er det ikke ret billigt? - :o

Jeg sidder med en behagelig fornemmelse af at have gjort et par gode handler :) - men måske er det meget almindeligt? :?:

jeg smider et par billeder når det kommer på...
NA special Edition 92
Brugeravatar
Star

Geografisk sted: Nordsjl.

Indlægaf Webmaster » man 5. apr 2010 18:34

Kender det alt for godt... faldt for et par år siden over Tamiya biler og små alu-tuningsdele... Meget spas for få penge!
Christian / Webmaster / http://www.five-speed.dk
1,6 BRG Limited Edition, 1991
1,6 Crystal White, 1991 - Project Race Car
1,5 Soul Red, 2017
Brugeravatar
Webmaster
Site Admin

Geografisk sted: Fredensborg

Indlægaf brutalis » tirs 6. apr 2010 09:29

Det er meget billigt med 600 kr. for en styrtbøjle!

E-bay er et fantastisk sted dog ikke det engelske! der findes jo alt i \"Vaterland\"
Har lige fået en transparent windbreaker hjem der er skåret ud så den passer til min kosmetiske styrtbøjle! Tror jeg gav 64 euro incl. fragt!

bestilte den onsdag fik den tirsdag ugen efter! :D
brutalis

Geografisk sted: Fredericia

Tilbage til Diskussion