jepperimmen skrev:Hasse: Mange tak for input! Og det er bestemt en mulighed, men det er sgu hårdt at være perfektionist - og nu har jeg fået en ny ide. Nedenstående er specialbygget til en NC'er, men det burde også være muligt til NB.
Det er et relativt lille stykke plastik der skal bygges om og der er frigang nok ved handskerummet - Nogen der ved hvem man skal have fat på for at bygge sådan en løsning i det midtjyske (jeg tænker nogen der er vandt til at bygge store stereoanlæg)??
Hej Jeppe
Er du sikker på den løsning du linker til er den rigtige - jeg mener helt oprigtigt, når du selv skriver du er perfektionist. Her rammer tanken mig, er det så ikke forkert at instrumenterne sidder på et sted hvor du skal have øjenene temmeligt langt væk fra dit udsyn i køreretningen?
Lige nu har jeg mit olietermometer monteret på prøve nede under radio'en og jeg er lidt småirriteret over at det er så langt væk fra mit normale udsyn.
Personligt er jeg mere tilhænger af en PERFEKT integreret A-stolpe holder. Den råber heller ikke mere op i kabinen end to ure på siden af midterkonsollen.
Mvh.