Hvad sker der egentlig med powerknaplyset, når du tager frakobler strømforsyningen til radioen?
Aflader den så stadig?
Hvis ja: så.........
Redaktør: Softtop
hasse skrev:Hvad sker der egentlig med powerknaplyset, når du tager frakobler strømforsyningen til radioen?
Aflader den så stadig?
Hvis ja: så.........
hasse skrev:Det kan godt være, at det er mig, der er idiot.
Men er det så ikke temmelig TYDELIGT, at det er powerknappen, der er noget i vejen med???
Den har vel også indbyggede kontakter af en eller anden art, eller, hvad man nu kalder det.
Og kan vel også fejle ligesom f.eks. kontakterne til vinduerne.
Tag evt. radioen ud og gi' den strøm fra cigartænderen.
Kan powerknappen så slåes til og fra??
hasse skrev:Som tidligere: Prøv at sætte strøm til den afmonterede radio.
Kan du ikke koble + og - til radioen vha. små "krokodiller"?
Du har nok en form for tyverisikring af bilen.
På min tyverisikring -Ariane - slår den først til efter ca. 30 sek.
Hvis du har noget tilsvarende tyverisikring -slår til efter xx sekunder - lyser powerknappen så også EFTER, at tyverisikringen er slået til automatisk?
hasse skrev:I betragtning af, hvor mange der besøger dette site, er jeg faktisk "chockeret" over, at der ikke er kommet et eneste svar på mit ovenstående indlæg.
Nok er jeg "chockeret" men egentlig også lidt lettet:
Jeg er åbenbart ikke den eneste, er ikke rigtig har styr på det med el!!!
Star skrev:Du kan roligt tilslutte radion direkte til batteriet, - du skal selvfølgelig have styr på plus og minus -![]()
Hvis der stadig ikke er "power på" - ja så er den defekt, så enkelt er det!
Borst skrev:Star skrev:Du kan roligt tilslutte radion direkte til batteriet, - du skal selvfølgelig have styr på plus og minus -![]()
Hvis der stadig ikke er "power på" - ja så er den defekt, så enkelt er det!
Der er virkelig spøgelser i den radio! Har lige tilsluttet den til batteriet, med gul ledning til plus og sort til minus, der skete intet, andet end en bette gnist fra batteriet, intet lys i radioen..
Da jeg så sætter radioen til i kabinen, er der stadig væk lys i powerknappen..
Nu vil jeg lige prøve at opdrive en kammerat med en anden headunit, så jeg kan teste det også..
Tilbage til Problemer og løsninger
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst