Sælges - Track day fælge

Køb, salg og bytte af biler og stumper

Redaktør: Softtop

Sælges - Track day fælge

Indlægaf Henrik N » søn 9. maj 2010 21:07

Jeg har 4 stk. spritnye ATS DTC Superlight (7,5 x 17, 4x100/4x108, ET20) fælge til salg…. Kun den ene kasse har været åbnet….. for blot at konstatere, at forhandleren i Tyskland har sendt mig en forkert fælg.... mere end 1 måned efter jeg bestilte dem :(

Fælgen produceres ikke længere…. Så jeg kan ikke få den i den størrelse jeg skal bruge…. Desværre.

Sælgeren har erkendt fejlen…. men inden jeg kaster mig ud i en hel del bøvl med at returnere fælgene…. tænkte jeg…. Det kunne jo være de havde interesse for track day folket? 8)

De kan erhverves for kostprisen på 3000 kr..... og det er dælme billigt for 4 fælge med en vægt på linie med OZ Ultraleggera.

MEN..... inden I skriver…. Så bemærk, at ET er så lav som 20 og jeg ved ikke om de kan være i skærmkasserne på en MX-5..... jeg tager dem ikke tilbage :o

mvh.

Henrik
Brugeravatar
Henrik N

Geografisk sted: Nordjylland

Indlægaf And » søn 9. maj 2010 21:38

Hej

Jeg har lige postet link til din annonce på www.hi-speed.dk - fælgene kunne være interessante på nogle PSA biler.

Kan du ikke skrive en e-mail eller et kontaktnummer på annoncen til evt. interesserede købere \"udefra\".
And - ´92 NA Black & Tan Billede

"And - du kan kun snakke om: diesel, kaffe og Scania" - citat fra studiekammerat.
Brugeravatar
And

Geografisk sted: Svendborg

Indlægaf Henrik N » man 10. maj 2010 16:30

Hej And,

Tak for hjælpen :)

Ville være super, hvis en her i dk kunne få glæde af fælgene....

Interesserede købere kan skrive til mig på henrik.nissen@live.dk

Det medfølgende monteringssæt passer til visse Seat, Volkswagen og Skoda... men det burde være en snild sag at skaffe et andet, så længe boltmønsteret passer og diameteren af navet er lavere end ca 60 mm.

Fælgene befinder sig i Aalborg men er villig til at sende med fragtmand mod forudgående betaling (køber afholder fragtomkostningerne)

mvh.

Henrik
Brugeravatar
Henrik N

Geografisk sted: Nordjylland

Indlægaf Carsten » søn 27. feb 2011 17:28

hej har du stadig fælgene
Carsten

Tilbage til Køb, salg og bytte