Worst Case er sket! Men dog med begrænsede skader, i sidste uge var vi efter en omgang grænsehandel forbi et vennepar. Da jeg svinger til venstre og kører ind i deres indkørsel slår venstre forhjul op i skærmkanten.
Jeg hører dette, men tror at det blot er inderskærmen - igen, igen! Et par dage senere undres jeg over at lyden forekommer igen i vores egen indkørsel, det plejer kun at ske ved \"hård\" kørsel.
Dækket har haft fat i skærmkanten, og bukket denne lidt ud af, to - tre gange tror jeg. Heldigvist er skaden begrænset og jeg kunne rimeligt let bukke kanten ind/op igen. I \"stresspunktet\" flækkede lakken desværre da jeg rettede det op igen. Revnen var på et usynligt, men udsat sted, så det skulle fikses. Lidt sliben med noget korn 2000 papir og så reparere med en lille \"lakstift\". En til omgang sliberi og så to gange lak mere.
Hvad kan man så lære af det... ja at få lavet problemet når man ved det er der!
Bilen bliver hævet igen, det er begyndt at irritere mig med lav forende og højere bagende. Den stod visuelt bedre på de gamle H&R fjedre, men kørte dårligere!