Ved Skive, desværre lå jeg bag en lastbil, så jeg nåede ikke at reagerer med lygterne..
Redaktør: Softtop
BB skrev:Foråret kommer tidligt i København. Den anden dag var vi 3 stk. på parkeringspladsen ved mit arbejde, eller sagt på en anden måde så var 6-7% af alle biler MX-5'ere
one-niner skrev:Jeg er også i Århus fra tid til anden, hvor jeg da har set en enkelt mørkeblå NB'er.
- Tom
Kuksi skrev:@psc
Inden jeg når ud på kommunens veje, har jeg ½ kg salt i skærmkasserne. Det har naboerne sørget for.![]()
Men du har helt ret, kommunen har ikke smidt salt længe. Det var jeg faktisk ikke klar over, men det vidste konen godt. Men nu har jeg jo stadig ikke fået den undervognsbehandlet, så den bliver hvor den er lidt endnu.
And skrev:Kuksi skrev:@psc
Inden jeg når ud på kommunens veje, har jeg ½ kg salt i skærmkasserne. Det har naboerne sørget for.![]()
Men du har helt ret, kommunen har ikke smidt salt længe. Det var jeg faktisk ikke klar over, men det vidste konen godt. Men nu har jeg jo stadig ikke fået den undervognsbehandlet, så den bliver hvor den er lidt endnu.
Nu er salt jo blot en katalysator der accelererer den process vi kalder rust.
Den næsten konstante fugtighed som vi har i vores klima her i Danmark gør at bilerne også ruster selvom de ikke kører.
Min bil er undervognsbehandlet, selvom den står i garage med kontrolleret fugtighedsniveau. Måske lidt overkill, men sådant er det blevet![]()
Men jeg har da fuld forståelse for dem der ikke kører nu - jeg nænner det heller ikke selv.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst